Gewoon lekker manegeles

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-01 21:12

ik zou zo graag weer gewoon lekker les hebben op een manege.

Toen we hier in Soest de Blacks Ranch nog hadden hobbelde ik 1 of 2 keer per week gezellig mee in de manegeles. Niks hoogdravends, gewoon met een man of 6 lekker een uurtje rijden en ook soms nog iets leren.

Helaas is de Ranch inmiddels een sjieke Engelse Stable geworden dus lessen doe ik ruim een jaar al niet meer.

Ik kan wel (prive)les aan huis krijgen of met mijn paard ergens naartoe voor priveles, maar dat wil ik niet. Dan ligt de nadruk zo op iets leren en niet op de lol en ontspanning.

Weet iemand niet ergens in midden Nederland een western manege waar je gewoon voor de ontspanning een uurtje fijn groepsles kan hebben. Ik wil er best een stukje voor in de auto (als het maar in het weekend is).

Een met binnenbak, want afzien kan ik thuis ook Haha!

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 11:57

Ik heb nu ook al een paar keer meegehobbeld in een manegeles bij Triple X in Amstelveen. En er is verder niks mis mee, je hobbelt allemaal een beetje door elkaar heen krijgt af en toe een aanwijzing hoe je het wel moet doen en verder hobbel je weer vrolijk door. Maar mijn voorkeur gaat toch meer uit naar een eigen paardje...... Daar kan je tenminste een band mee opbouwen en met een manegepaardje kan je dat helaas niet. Maar voor the time being is dit best oke en in de tussentijd zoek ik rustig verder naar een bijrijdpaard en als ik dan eindelijk een keer genoeg heb gespaard koop ik er zelf 1!!! Goh was het maar alvast zover Haha! !!!!!
Maar in Amstelveen kan je dus fijn een uurtje hobbelen, alleen het is helaas niet overdekt.....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 08:13

Kan je niet met een aantal mensen een uurtje reserveren bij de White Socks?

Toen ik vorig jaar nergens meer terecht kon voor springles heb ik gewoon samen met 4 anderen een privé instructeur 'ingehuurd'.

Ze hebben daar ook een binnebakje, is niet zo heel groot maar dat is het op Keepers Lodge ook niet!

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-01 08:58

de laatste x dat ik op de White Socks was stond de binnenbak op instorten (werd niet gebruikt) en kregen ze geen bouwvergunning voor een nieuwe Verward

Maar misschien is dat inmiddels veranderd, alhoewel ik daarover niks gehoord heb. Zal nog eens bij Esmeralda langs gaan.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-01 09:16

Ik ben er voor het laatst geweest toen het nog "het stalletje" was,
toen was hij ook al niet te best maar voor nood kon hij best gebruikt worden....

Nou ja, het was ook zo maar een hersenspinsel hoor!
Veel su6 met je zoektocht verders...