dressuurles

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kim_oud1

Berichten: 818
Geregistreerd: 03-04-01
Woonplaats: Tussen de middeleeuwse stadmuren van Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-01 20:02

Hoi,
Had afgelopen zondag les van Jep. Hele leuke en leerzame les. Ben weer stukken wijzer geworden. Hebben jullie dat ook gehad, dat iemand anders met een andere kijk soms zo veel anders kan bereiken op een andere manier?
Het is wel leuk dat ik Western rij en Hij in principe Engels les geeft. Maar omdat hij een tijdje in Amirka is geweest wist hij ook wat van de Western gedachte.
Was echt een leuke les.
Kim

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 20:08

Ik heb laatst weer eens dressuur gereden, omdat ik voelde dat m'n bewegingen bij het lichtrijden niet zuiver waren. Even iemand naar laten kijken, wat tips, effe goed opletten en het is weer gepiept. Makkelijker toe te passen in het western.

Ach, imo zijn western en dressuur best te combineren, als je maar weet waarmee je bezig bent. Persoonlijk weet ik dat niet voldoende, maar als m'n instructeur het wel weet, en mij in toom houdt, is het ook goed *LOL*

Ik weet niet of een dressuurinstructeur die "wel wat van western weet" ook westernles kan geven. Ik zou daar persoonlijk erg voorzichtig mee zijn. Maar ach, wat is dressuur, wat is western, en vooral: wat is wijsheid? Verward

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-01 21:33

Ik heb ook regelmatig les van een "Engelse" op Z niveau. Het helpt echt wel. We blijven natuurlijk wel vergelijken met mijn westernlessen en ze past zich goed aan. Ik vind het heel moeilijk om te weten of ik iets goed of fout doe. Een ander kan dat veel beter bekijken