Mijn knul is een minimal Sabino

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Mijn knul is een minimal Sabino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 20:07

Het is heel verwarend geweest om een kleur beschrijving op hem te plakken omdat het net was of het veulen met een einde reeks verfpotjes is geverfd. En nu wat blijkt heeft hij ook een witte vlek van ongeveer 3 cm op zijn onderbuik Vingers aflikken Een echte toverbal !!!
Ben vandaag op de internet sites geweest en men is het eens dat hij een MINIMAL SABINO is. Dit betekend dat, zelfs als een halfbloed quarter, hij 'gekleurde' veulens zou kunnen geven.


Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 20:16

Ja, maar mijn account is vervallen dus ben ik op zoek naar een andere gratis foto site.
Ik heb ze wel naar uw mail adres gestuurd. De witte vlek op de onderbuik kan je natuurlijk niet zien.

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-03 23:45

Geloof me, het is een hele verrassing voor mij dat hij een sabino is. Dank U voor de site, best heel leuk.

Gera, ja, het is Galen. De witte vlek was mij niet opgevallen (ja wie gaat nu onder de buik van zijn veulen hangen) tot mijnheertje van de week flink aan het rollen was met alle vier benen in de lucht! Ik dacht zoiets van wat heeft hij nu weer gedaan ... hij speelt namelijk veel en hard met zijn 1 jaar oud broer en beschadigingen zijn dan dagelijks kost. Maar ja witte haartjes had ik echt niet verwacht.
Galen is Gaelic voor 'calm, wise and bright' = kalm (echt een koele), verstandig/wijs (-neus *LOL* ) en pinter .

Peterina
Berichten: 9148
Geregistreerd: 13-06-03
Woonplaats: Neerpelt, België

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-03 10:35

Ik vond het HEEL moeilijk om een naam te vinden voor deze veulen. Normaal heb ik een paar namen al klaar liggen voordat ze geboren worden maar deze 'paste' niet bij het veulen. Hij was 10 dagen oud voordat hij zjin naam kreeg. 'Galen' heeft hij zelf 'gekozen' ... hij reageerde er op en niet op de anderen!
Maar goed dat hij niet in Zweden woont !


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers