spullen schoonhouden???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 18:33

Mijn equitex gaat wel in de wasmachine en bij de rest gaat gewoon de slang erop. Het is maar water Lachen En als 1 dag drogen te kort is gewoon nog een pad erbij nemen zodat je kan wisselen.



cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 08:20

Sjonge zeg, had ik niet van jullie verwacht Lachen Ik rijd altijd, ongeacht het weer. Als het regent trek ik gewoon mijn rubberen pakje aan en om de 1 of andere reden hebben pride en ik altijd de grootste lol als het echt plankhard aan het gieten is. Ik moet altijd een klein stuk langs de polderwegen (lees: zeer open gebied) en als het echt hard gaat gaat bij hem de rem erop en staat hij even 10 min met zijn bips tegen de regen in. En het zadel? Tja, had het maar geen zadel moeten worden. Gewoon bij terugkomst even goed afdrogen en dat is het dan weer. Met goed onderhoud kunnen ze er echt wel tegen. Toen ik ooit bij HO een zadel kocht vroeg ik daar speciaal om, nou je had die gezichten moeten zien Knipoog Ik vind het juist mooi om door de regen en de blub te crossen Lachen

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 09:24

Let er dan wel goed op dat de zadelhoes niet giga gaat schuren op de zitting tijdens het rijden. (helaas ervaring mee) Mijn paard gleed in het begin ook wel eens uit maar ik heb hem gewoon met compleet losse teugel telkens rondgestuurd dus toen moest hij wel beter gaan lopen Schijnheilig Nu vind hij het heerlijk, zeker als er een helling is waar we van af kunnen glijden.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 10:22

Tja, inmiddels is pride ook wel verwend hoor. We hebben een regendeken gekregen van iemand die ik met lusjes aan zijn oren moet hangen en tot voorbij zijn staart loopt. Ook hangt dat ding een aantal cm's onder zijn buik dus hij is dan echt een 'ridderpaard' Lachen

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 08:01

Zelfs mijn dikke rambo deken heb ik vorig jaar in de wasmachine gepropt. Er weer uit halen was een grotere klus Lachen

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 08:17

Hihi, ik heb dan vaak een vriend die voor piep loopt in verkleurde kleren Lachen Als ik weer eens een blauwe badstof zweetdeken met zijn werkkleren heb gewassen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers