spijkerbroek????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 10:57

ohw jeeh ik ben over drie jaar bejaard.... Moet toch echt eens gaan uitzoeken hoe met met me pensioen zit, want daar snap ik nog steeds niks van....

Maar op jou vraag over de broek... Net als Sugar rij ik nog steeds veel met een engels rijbroekje. Is wel lekker makkelijk. Voor de spijkerbroeken had ik hetzelfde. Ik heb wel iets gevonden, maar weet niet of het bij iedereen helpt... ik koop een broek met veel knieruimte die eigenlijk te lang is voor mijn maat. Die kruipen ook enigszins op, maar in ieder geval minder.



Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 12:12

Romkabouter schreef:
No offense, maar volgens mij ligt het aan de manier van rijden. Als je je benen losser laat heb je er niet of nauwlijks last van. De soort broek maakt natuurlijk wel uit, maar als je het bij alle broeken hebt zou ik even kritisch naar je been houding kijken Lachen


haha no offence, maar volgens mij ligt het aan vrouw zijn... als je net ietsje meer vet op de beentjes hebt, dan heb je meer risico van opkruipende spijkerbroeken. Mijn beentjes zijn in ieder geval los, dat weet ik zeker!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 12:22

Vera... ik heb verhoudingsgewijs veel vet op/bij de knieen. Sinds ik broeken koop die daar ruimer zitten, kruipt er niets meer op. Kan niet voor andere opkruipgevallen spreken, alleen voor mezelf... Bij mij werkt het.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-03 12:31

Sugarmiss schreef:
Maar een wijde broek veranderd dus niets aan het opkruipen, alleen doordat ze ook langer zijn valt het 'onderop' niet zo op Lachen
Maar dat opgekropte kruipsel gaat bij jullie dus niet schuren in de knieholten Verward
Hebben jullie dan allemaal "O"-benen dat je knieen niet tegen het zadel liggen of heb ik "X"-benen Haha!


Moest vroeger met viltjes tussen me knieen rijden om ze aan het zadel te krijgen. Dus das niet mijn natuurlijke houding Haha! Had ik altijd veel last van met dressuur. Schuren in knieholten heb ik geen last van. Wel schuren van binnenflapje van de laars. Daar heb ik hoge sokken voor gekocht.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:40

in jouw geval wordt het innemen
of twee kabouterbroekjes uit het leren billenstuk maken.

Hmm.. Krijg je een kabouterlederhosen. Zijn we weer in Duitsland aangeland. Oh nee das een ander westerntopic...

Maar zonder gekheid. Ik ben bereid te betalen voor een goed zittende fijne paardrijspijkerbroek.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers