WN: Oosterwolde - Silver Ranch Show

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

WN: Oosterwolde - Silver Ranch Show

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 23:32

Ik ben van plan aanstaande zondag naar Oosterwolde te gaan voor de Silver Ranch Show. Wie gaat er nog meer? De aanvang is 09.00u en het programma is als volgt:

Beginners, amateur & open
Trail
Pleasure
Horsemanship
Reining
Versatile horse

Jury is Anneke de Jong


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 16:45

Ik snap er niks van.... echt niemand?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 16:58

Oh dan mag je niet rijden? Tja, misschien dat ze dan niet al te objectief is, maar ja, dat kan ik me van haar niet voorstellen. Je moet als jury altijd onpartijdig zijn natuurlijk. Weet je toevallig mensen die daar rijden zondag? Geen GGB nakomelingen zeker Scheve mond

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 19:11

Huh, mag XoNo niet meedoen? Dat is niet leuk! Ik wilde hem juist een keer meeten en foto's maken! Scheve mond

xena: Ik denk dat het tot zeker drie uur aan de gang is. Bijna iedere westernwedstrijd waar ik heen ben gegaan begon om negen uur en had als laatste onderdeel reining. Ik beslis meestal laat of ik nog kom kijken en als ik om drie uur dan eenmaal ter plekke was dan was reining net begonnen.. Ik denk dus dat je het nog wel redt


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-03 19:16

Het lijkt me toch dat ze je daarover op de hoogte houden. Als iemand zich aanmeldt voor de reining met een jaarling ofzo dan bel je het toch ook even na? Of nou ja, misschien is het dan extra duidelijk dat dat gewoon niet mag...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 00:53

Verdrietig Wie start er dan wel zondag? Ik wil wel komen kijken hoor, met een heleboel bokkers aan de kant is ook heel erg leuk (XoNo, je moet dan wel komen kijken, hoor!), maar ja, er moet nog wel iets te zien zijn natuurlijk. Maar ik denk dat genoeg mensen zich in hebben geschreven voor deze wedstrijd, ook al zijn er ook nog twee andere westernwedstrijden aanstaande zondag...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 00:57

Saasveld.. eens even kijken waar dat ligt Bloos

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 01:00

Staat niet in de atlas.. maar wel op internet (gelukkig)
Ah, in die hoek! Bij Almelo, Hengelo en Enschede.. Dan kan ik het ook niet combineren Scheve mond Misschien dat ik wel naar Oosterwolde en Makkinga (was dat de andere?) ga, dat is redelijk dicht bij elkaar. Bij de laatste werd toch ook een westernshop geopend? Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 01:22

Man, is het al zo laat! Ik ga slapen! Knipoog (heel erg offtopic)
Ik zie jullie vast wel in Oosterwolde, maar ik houd dit topic morgen wel even goed in de gaten..

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-03 18:08

Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt, XoNo! Je zult het morgen in ieder geval zien en merken. Ik ben van plan morgen ook naar Oosterwolde te gaan en in ieder geval de reining te bekijken, dus ik zie je vast wel rijden en zal wat foto's proberen te maken.
Veel succes morgen en het gaat je ongetwijfeld wel lukken!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 00:13

Leuk dat je morgen ook rijdt, rina! Kan ik jou ook eens meeten (aangezien ik je ook ken van het andere forum..) Start je pleasure of reining? (ik weet namelijk niet of ik er bij de pleasure al ben...)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 22:35

Echt super Colin! Ik zag al dat het erg goed ging in de pleasure, maar dat je eerste zou worden... Ik zag het eerlijk gezegd wel al aankomen, want het ging echt vreselijk netjes in de pleasure. Mooi constant tempo, zei Anneke nog tegen me. Dat is wel een compliment!!! Ja, ik was, en ben, echt blij voor je

Bud is echt een prachtig paardje! Super dat ik hem ook eens in het echt heb gezien. Ik kende hem alleen van foto's, maar in het echt is hij toch wel OK dan! Heb vandaag het veulen waar ik zo geinteresseerd in was nog een keer gezien en ook een heeeeel erg leuk Paintveulen. Ik weet het nu echt niet meer wat ik wil.... Paints zijn ook wel heel erg super

Verdorie, heb verder helemaal geen andere bokkers gezien! Ja, volgens mij stond Romkabouter bij de reining vlak naast me, maar ik was jou en Bud zo geconcentreerd aan het fotograferen dat ik niet gepraat heb Knipoog

Ook een nette prestatie van Rina trouwens, eerste in de versatile! Heb ik ook een aantal mooie foto's van kunnen maken! Ik stuur je de foto's snel toe XoNo en volgende keer praten we langer!!! (ik had na de wedstrijd nog wat afspraken om bij paarden te gaan kijken, dus ik was wat hectisch..)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-03 23:57

Ja, ik heb de goeie voor me, ik heb namelijk nog even in je profiel gespiekt Lachen Maar het is heel vervelend als je niet zeker weet of iemand van bokt is ja of nee. Het is ook zo dom (want ik wist je naam niet, alleen je boktnaam Scheve mond ) om te gaan vragen 'ben jij van bokt?'. Zo niet, dan kijken ze je vast aan alsof je een rare afwijking hebt. 'Ben jij van bokt' is als je dit forum niet kent natuurlijk een beetje een rare zin Haha!
Naast je stond volgens mij Carla? Ook hier van bokt, zag ik. Ik ben namelijk even de profielen hier in dit topic langs gegaan. Stonden er nog meer bokkers bij jullie of zijn jullie de enige die ik mis ben gelopen? Stom hoor, ik had je best wat over je paardje willen vragen, maar ja, volgende keer toch maar iets geimproviseerds 'bokts' dragen *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 00:00

gera schreef:
Naast je stond volgens mij Carla?


Mayflower op bokt, zie ik in een ander topic..
Ik weet niet of ik nog andere bokkers heb gezien. Heb rina natuurlijk wel gezien.
Ik heb Dance waarschijnlijk ook wel gezien, maar die heeft geen foto's in haar profiel, dus dat kan ik niet checken. En KarinG reed tegen XoNo in de reining. Ik moet alleen zeggen dat ik nog nooit op haar profiel had gekeken. Wist dus ook niet dat ze op bokt zat en heb geen foto's van haar gemaakt in de reining... Sorry! Scheve mond

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 00:05

Romkabouter schreef:
Volgende keer doe ik mij t-shirt met mijn usericoon wel aan *LOL*


Dat zou heel verduidelijkend zijn! OK dan! Ik moet eens kijken wat ik dan ga regelen. Heb namelijk geen shirt waar ook maar iets op staat wat op mijn usericoon lijkt.. Of ik geef een aantal dagen vantevoren aan wat ik ga dragen (als ik dat dan al kan zeggen.. het hangt namelijk altijd van mijn stemming af....)
Plingacht trouwens dat jij en Carla getrouwd waren.... oeps Bloos! Omdat jullie dezelfde achternaam hadden. Haha wist ik veel dat jullie broer en zus waren! Maar het is me nu duidelijk Haha! *

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 00:08

xena schreef:
moet ik maar aan de lianen gaan slingeren Haha! en kreten slagen Tong uitsteken


Zo, het wordt nog wat bij de eerstvolgende wedstrijd! Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 00:10

Is ook niet zo raar als je zus haar eigen achternaam houdt... Ik snapte het al niet.. Heb vast niet diep genoeg nagedacht haha. Soms..... Blond

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 11:52

Mayflower"]
[quote="gera schreef:
Is ook niet zo raar als je zus haar eigen achternaam houdt... Ik snapte het al niet.. Heb vast niet diep genoeg nagedacht haha. Soms..... Blond


Hé, hé, we zijn toch wel geëmancipeerd hè!! Haha!
[/quote]

Tja, maar ik dacht even niet goed genoeg na, blijkbaar... Bovendien staat er ook niets in jullie profiel van 'mijn broer/zus zit ook op bokt', maar ja, dat is misschien voor de iets jongere bokkers Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 12:07

Mayflower schreef:
Dan heb ik jou ook wel gezien Gera, want ik heb nl. "stiekum" meegekeken op de display van jouw digi Bloos!


Dat is pas stiekem! Knipoog Dan heb je misschien ook wel gehoord dat ik op het al-ler-laatste moment nog eens moest ontdekken dat ik de camera verkeerd ingesteld had. Voor de hele dag Scheve mond De binnenfoto's werden steeds zooo slecht, ik snapte er helemaal niks van. Veel te donker, heel erg raar. En ik ga niet flitsen natuurlijk in een binnenbak tijdens een wedstrijd. Bovendien krijg je dan rare gele oogjes bij de paarden. Maar het kon gewoon niet dat mijn foto's zo donker werden. Dat was altijd zo in binnenbakken. Ik snapte er niets van. Aan het eind van de dag zat mijn vriend wat met de instellingen te spelen en zag ineens dat je de ISO-waarde in kan stellen Lips are sealed Hij stond op 50! Hij moest dus minstens op 400 staan wil je binnen goede foto's maken. Hoe leer je je eigen camera kennen... (en veel te laat) Lips are sealed De laatste paar foto's van de versatile zijn dus echt mooi geworden, van rina. Toen pas merkte ik dat ik, zelfs als zij aan de andere kant van de bak was, prachtige foto's kon maken zonder extra belichting. Ik voelde me zo Boos! Echt verschrikkelijk. Maar ik kom nu zeker volgende week foto's maken tijdens de Paint wedstrijd in Wijdewormer. Eens kijken of ik nu wél redelijke foto's kan maken daar, want het was altijd verschrikkelijk daar. Maar ja, wat wil je met een ISO-waarde van 50 Verdrietig

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 12:09

Mayflower schreef:
En bedankt.............. we kunnen niet allemaal meer 18 jaar zijn Haha!


Haha, nee zo bedoel ik het niet Nee, het zijn meestal de bokkers van veertien (no offence) die in hun profiel zetten 'en mijn zusje zit ook op bokt! Klik hier voor haar profiel!!' etc. Ik had het van jullie dus ook niet verwacht... Ach gut

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 12:36

Mayflower schreef:
Nee, ik heb niet gehoord dat de foto's niet goed waren, wat zonde zeg!! Verdrietig


Ik denk dat ik er nog wel iets mee kan. Ik zorg gewoon dat ik ze allemaal wat lichter maak. Er komt dan wel een rare bruine waas overheen (vanwege de bak), maar ze zijn nog wel iets te redden. Maar dan wel slechts voor de herinnering en niet echt voor de 'mooiigheid' (haha, leuk woord.. en dat voor een journaliste.. *oeps*)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 13:47

Natuurlijk kan ik ze mailen. Ik wilde er net mee aan de gang gaan om ze iets lichter proberen te krijgen. Kan je je mailadres even door pb-en? Dan stuur ik ze zsm even op (misschien wel in delen, want ik heb er verschrikkelijk veel gemaakt). Ik was ook steeds bezig met mijn sluitertijd, want bij een te korte sluitertijd werden de foto's veel te donker (raar he, met een ISO waarde van 50 Lips are sealed ) en als ik de sluitertijd dan langer zette dan werden de foto's hartstikke bewogen. Maar volgende keer dat XoNo rijdt maak ik perfecte foto's! Afgesproken! *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 18:22

Welke show van deze week? Paintshow in Wijdewormer? Jawel, daar moet je wel gaan rijden! Maak ik weer 'wat' foto's! Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 19:45

Graag gedaan! Het merendeel van de foto's was echt verschrikkelijk donker en soms dacht ik dat er niets eens wat op stond. Maar als je dan even je 'brightness' knop gebruikt in het fotoeditingprogramma bleek er ineens wel iets op te staan... Typisch. Volgende keer maak ik betere foto's hoor! Ik heb mijn fototoestel jammer genoeg pas laat door, maar gelukkig niet té laat Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-03 22:04

Blubsie schreef:
hallo allemaal, ik wou ff zeggen dat ik het hele mooie foto's vind! groetjes lydia.


Dank je!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers