Westernzadel te koop

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Marielle2
Berichten: 32
Geregistreerd: 18-09-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 14:36

Ik verkoop mijn westernzadel.
Het is een bruin zadel, 15 inch, komt overeen met normale maat 17,5 inch/18 inch. Hij is weinig gebruikt, dus nog in nieuwstaat. Hij past op grote pony s en paarden, ook met wat hogere schoft.
Het zadel is helemaal compleet, dus met beugels, zachte singel en westernpad. Er zit geen hoofdstel bij. Het zadel gaat met een knoop, niet gewoon aansingelen. Ik heb hem 1,5 jaar terug gekocht, en hij is z on 1 keer per 2 weken gebruikt. Nieuw was hij zonder pad en singel 1799,- Met singel en pad 1950,-

Ik verkoop hem voor 850,-, het is geen geld, maar ik doe er niets meer mee, en het hangt hier nu en dat is zonde.

Vragen of interesse, stuur me een pbtje of zet hieronder wat neer.

Doei Party!!


Marielle2
Berichten: 32
Geregistreerd: 18-09-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 15:53

Hoi ik stuur je via hotmail een foto.
Ik weet niet wat voor merk het is, maar het is wel een goed zadel en was nieuw best wel duur, zoals je hebt kunnen lezen. groetjes!

Marielle2
Berichten: 32
Geregistreerd: 18-09-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-01 21:04

Hoi

Ik heb gemerkt dat bij vele de foto niet te zien is.
Ik ben niet z on computerheld. Het is niet van dat oranje bruin, ook niet diepbruin, er tussen in zeg maar, gewoon iets lichter bruin. Groetjes!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: LuckyReining en 44 bezoekers