welk ras is geschikt voor western?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 12:28

Hoi lucky Luke, er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Zo was er hier een paar jaar terug op de Eindhovense derby een kleine schillenhit (letterlijk!) uit Brazilie van 1.57m, Mumu die de rest er gelijk uitsprong en het hart stal van het publiek. citaat van Adrienne;
"ga maar eens kijken welke rassen aan de top rijden in de dressuur. Daar vind je net zoveel Quarters als WPNers in de western top."; wil je dit soms ontkennen! En waarom zou dit zo zijn denk je? Omdat andere paarden net zo geschikt zijn voor western als quarterhorses>? Even reeel blijven en niet zoiets afdoen als onzin. Ik proef ook een beetje een ondertoon van afgunst uit jouw zin: "wat een bullshit zet jij hier neer zeg volgens mij zeg je dat alleen om voor jezelf te rechtvaardigen dat je op een voor de "sport"gefokt paard rijd". Wat voor paard heb jij dan Lucky Luke?


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-01 13:37

Hoe is het zowiezo mogelijk dat iemand zich moet "rechtvaardigen" dat hij een bepaald soort paard koopt. Kom op zeg! Ik dacht dat we in een vrij land leefden.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers