Soul mate (voeding)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 13:29

Waar is het te koop en waar vind ik meer info?


Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:18

Sugarmiss schreef:
Klinkt voor mij ook interessant (wordt al wat ouder tenslotte Lachen )

Denk je dat het voor Missy wat zou zijn met al haar 'kwaaltjes'. Haha!


Twee zielen, 1 gedachte!


Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 15:34

Sugarmiss schreef:
En jij bent nog jonger dan ik of bedoelde je voor Mandy Lachen


Beide he!!! Knipoog
Mandy en ik hebben allebeide last van onze spieren. We zijn dus een stelletje stijve harken!!!!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-03 18:24

Het klinkt zo wel heel goed. Jos, en voer je nog hetzelfde voer als ik ook gebruik?
Kan iemand mij een hint geven betreffende verkoopadressen?

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 09:23

Ik heb ondertussen al een PB gekregen en weer beantwoord van Bluezarka. OK dan!

IK heb ook het idee dat het altijd beter kan. Vooral als ik dan het paard van Gisela op de foto zie, ik wil ook zo'n glimmer!!!!
En mijn dames mogen ook wel wat steviger!!!!

Ben heel benieuwd en misschien moet ik zelf ook aan Bloos!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-03 21:29

Sandra.k schreef:
ok, er zit natuurlijk wat in wat je schrijft Colinda. Maar daarbij ga je wel een beetje voorbij aan het feit dat niet iedereen de paarden bij huis heeft en zo gemakkelijk in staat is om zelf precies te bepalen wat voor voer dat paard krijgt.



Ik heb de paarden wel bij huis staan en voer zelf, bepaal ook zelf wat ik inkoop. Ik denk dat ik nu ook de juiste krachtvoeding heb gevonden voor mijn paarden.
Alleen .... wat er aan voeding in het gras zit, verschilt per seizoen, per weiland en wat er aan voedingsstoffen bijkomt (wij huren het land). Nu is het natuurlijk helemaal waardeloos, we voeren al hooi bij.
Ook het hooi kun je laten testen maar van het achterste gedeelte van het land kan het al verschillend zijn met het voorste stuk. Het blijft moeilijk.
En wat m.i. ook erg meetelt is dat de paarden steeds luxer en verwender worden. Ze worden op allerlei uiterlijke en innerlijke kenmerken gefokt en het is nu gewoon een groot huisdier. Dekens in de winter, vliegennetjes in de zomer, ik doe er ook aan hoor! En er zijn natuurlijk altijd paarden die altijd glimmend en vrolijk door het land crossen, nooit wat mee aan de hand.
Ik probeer het zelf altijd weer te verbeteren.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-03 08:10

Hoi Colinda.

Ik denk dat de meeste mensen die reageren ook een paard hebben wat net even beter kan. Dat gevoel heb ik dus ook en ik vind het dan de moeite van het proberen waard. Jij hebt dan wel een pensionstal met meerdere paarden maar je doet er toch alles aan om de paarden er goed bij te laten staan en houd de paarden goed in de gaten. Bij de grotere stallen is dat blijkbaar dan niet mogelijk vanwege alle voorkeuren voor het voer.
Ik ben zo langzamerhand wel heen benieuwd geworden!!!!
Bluezarka?????!!!!!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-03 21:51

Inderdaad, op de tweede foto lijkt het inderdaad veel minder de Tinker te hebben. Vooral het hoofd is veel fijner van vorm.

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-03 21:22

Whoaaaa, helemaal eens zullen we het toch nooit worden hoor!
Ik begrijp dat een paar "gebruikers" erg enthousiast zijn net als Colinda over haar voer is.
Het moet maar net allemaal werken bij je paard hoor. Ik heb ook een zoektocht achter me liggen qua voer, dus ik weet er alles van.
Ik lees nooit wat er allemaal inzit, ik bekijk mijn paard.....
Wat me wel opvalt is dat veel mensen het woord "natuurlijk" gebruiken. Er zijn heel veel dingen "natuurlijk" die heel slecht zijn voor mens en dier, dus dat zegt heus niet alles. En kijk eens naar antibiotica, niet echt zo heel natuurlijk en een heleboel hebben er hun leven aan te danken.
Ieder zijn mening toch!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers