ervaringen en tips mylerbitje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

ervaringen en tips mylerbitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 13:41

ik rij sinds kort mijn tink met een myler bitje....zo'n gewone comfort.Reed daarvoor met een dubbelgebroken watertrens.ik moet zeggen dat ik zelf niet zo heel veel verschil merk Verward maar hoor veel goede dingen over het mylerbit

ben benieuwd wat hier de ervaringen en gedachten zijn over het myler bitje....en misschien nog tips?(altijd welkom)
hoor tot nu toe alleen maar positieve dingen vandaar....(beter zo dan anders) Haha! Tong uitsteken

en wat het verschil echt is tussen een "ander" bit en de myler??

Mister B

* it takes wings to make miracles happen*


xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 13:59

minkieboy schreef:
Z'n bitje heb ik dus ook voor mijn haf,alleen als die het in zijn kop krijgt dan loopt ie er dwars doorheen Haha!
Ik rij hem de laatste tijden wel steeds meer op dat bitje omdat ik het niet echt prettig vindt om hem altijd op een schaartje te rijden(is scherper)hij moet zich ook maar eens leren gedragen op dit bitje Haha!
Verder merk ik inderdaad weinig verschil met bv een dikke bustrens(engels)
Het schaartje ook een myler daar reageert ie echt stukken beter op OK dan!



je kon het bijna wel over mijn "boydje" hebben.maar heb me laten vertellen dat haflingers en tinkers kwa karakter wel veel van elkaar hebben Haha!
boyd loopt dus als ie het in zijn kop heeft ook er doorheen dit is vooral buiten als je met meerdere paarden bent en even wilt gaan galopperen)of meneer gewoon links wil als ik rechts wil......uiteindelijk krijg ik hem daar wel , maar echt soepel is anders. Schijnheilig

een myler bit zoals die comfort die ik heb is toch niet een scherp bit????

en om nu buiten met schar te gaan rijden????of dat de oplossing is voor ons?? Verward

Mister B

* it takes wings to make miracles happen*


xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-03 08:33

[quote]Xena jij hebt het gewoon over Minco Haha! Haha!
In de bak doet ie het trouwens perfect hoor op dit bitje,dan kan ik hem zelfs heel goed rijden op een touwhalster,sterker nog op een touwhalstertje rijden doet ie nog beter dan op het bitje Verward OK dan!

Maar het probleem ligt em voornamelijk in de buitenritten en dan inderdaad in groeps verband,Minco heeft precies hetzelfde als jou Tinkertje Knipoog

[/ quote]


hahahahaa...grappig zeg....en wat jij nu zegt is net Boyd...in de bak en halstertje..perfect! OK dan! maar verder............

misschien is het bij Boyd ook zo dat ie nu hij wat meer conditie krijgt natuurlijk ook steeds meer de "puf" heeft o even lekker te willen gaan racen....en meer zijn eigen zin willen doordrijven....is maar goed dat Ik ook een eigen willetje heb! Extreme duivel Nagelbijten / Gniffelen

ik blijf het voorlopig nog proberen met deze myler.....jammer dat er niet iemand is die een koffer vol mylers heeft liggen zodat je eens kan proberen op een schaartje ofzo.....

Mister B

* it takes wings to make miracles happen*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers