Maanoog in AQHA stamboek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Maanoog in AQHA stamboek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 12:24

Simpele vraag eigenlijk, maar ik vroeg me af of een Quarter horse met een maanoog of twee maanogen opgenomen kan worden in het AQHA stamboek. Of valt dit al onder 'Paints'?


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 19:00

Gelukkig maar! Bedankt voor je antwoord! Palomino met brede bles en maanoog kan dus gewoon in het stamboek van de AQHA opgenomen worden...


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 20:00

Loolapelooza schreef:
Gera, ik begin toch echt wel benieuwd te worden naar die palomino waar je het een hele tijd over hebt. Tong uitsteken

Fotootje(s)? Schijnheilig


Ik plaats die (nog) liever niet, want het is natuurlijk mijn paardje (nog? Schijnheilig ) niet en ik weet niet of de eigenaresse het goed vindt als ik foto's plaats. Bovendien vind ik hem zooo leuk (ben echt helemaal Lovers ) dat ik doodsbang ben dat iemand me straks voor is en hij voor mijn neus wordt weggekaapt. Dat mag echt niet gebeuren

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 21:11

Huilen

het zal waarschijnlijk toch nooit mijn paardje worden Verdrietig
maar ik ben zo ontzettend verliefd, ik moet echt de hele dag aan hem denken, stom he?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 21:33

Ik moet eerst met mijn ouders overleggen en die zijn nog niet terug van vakantie. Ik wil namelijk niet ineens doodleuk tegen ze zeggen als ze terug zijn: "..enne o ja, ik heb een paard gekocht". Ze zitten in het buitenland en als ik alles via de telefoon uit moet gaan leggen dan ben ik heel wat eurootjes verder die ik veel beter had kunnen besteden door daar lekker voer voor het paardje voor te kopen. Dus ik moet nog enkele dagen wachten. Ik zal ze wel meteen over het paardje aanspreken als ze thuis zijn en dan zie ik wel wat er van komt. Maar als zij mij niet tegenhouden dan weet ik nu al dat het mijn paardje gaat worden. Ik hoop het zo, ik voelde echt die bekende 'klik' waar iedereen altijd over praat (maar wat ik nog nooit ervaren had).


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 bezoekers