wat doen jullie met die hitte???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-03 20:35

als een paard lekker in de wei kan en z'n gangetje kan gaan, en af en toe natuurlijk wat leuke aandacht krijgt, dan hoéft ie toch niet bereden te worden?! wij mógen er op rijden, en zo'n beestje doet dat dan allemaal braaf (en met plezier als het goed is), maar dat zoiets echt moét praten we onszelf toch aan hoor! Cool .
dan bedoel ik natuurlijk niet de paardjes die zich de hele dag op stal te pletter staan te vervelen, of paarden die konstant op hoog niveau op wedstrijd worden uitgebracht (hoewel die beestjes ook echt wel een keer vakantie verdienen).
wij moeten niet paardrijden, wij mógen paardrijden Wow!



ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 11:04

xxxmelody schreef:
ja dat klopt wel dat we mogen rijden en niet moeten maar soms hoor je reacties: o je hebt een eigen paard dan moet je hem zeker iedere dag rijden he en las ik dan zeg nee niet iedere dag met deze hitte dan kijken ze me aan alsof ik een dierenbeul ben erg raar.
maar ik ben blij dat ik hier niet zo'n reacties krijg (laten we het er maar op houden dat jullie er meer verstand van hebben hahahahah)


ja, daar zeg je wat, èrg, èrg raar! want laten we het belang van onszelf voor het paard toch een keer een beetje relativeren: wíj vinden het zo leuk om er mee te knuffelen en te tuttelen, maar of dat voor hun zo'n noodzaak is, is zeer de vraag.
waarom denk je laten sommige paarden zich niet uit het weiland halen, waarom hoor je verschillende mensen zeggen dat hun paard er in de bak niks aan vindt, waarom willen er toch best wel veel paarden het erf niet af, of doen op wandeling moeilijk? omdat ze zóóóó naar hun dagelijks ritje verlangen.....?
natuurlijk kan een paard een hele goeie band hebben met z'n baasje (gelukkig heb ik er ook zo één Haha! ), maar laten we eerlijk zijn, als ze aan komen rennen heeft het toch vaak meer met het snoepje of met de voederbak te maken dan met onszelf (als ze in de weide staan tenminste).

natuurlijk gaat dit allemaal alleen op voor paarden die in de wei kunnen. als je paard op stal staat moet hij er natuurlijk elke dag voor wat beweging uit, dat is dan nog het allerminste wat je voor zo'n beestje kan doen.

mijn paardje hoeft vaak weken niks te doen, en nu ook door die dazenpest al helemaal niet, en hij loopt er heel ontspannen en 'paards' bij in zijn weiland! *LOL*

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-03 12:00

Knipoog Haha! Cool OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 2 bezoekers