Veulenopfokranch?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 15:44

Het enige nadeel van Texel is dat het, in ieder geval voor mij, zo ver weg is en de overtocht veel geld kost tenzij je je auto aan de andere kant van het water wilt laten staan. Maar als ik een veulen koop, zal ik zeker ook bij de Eagles Ranch gaan kijken of opfok iets voor mij is, want ik heb er een heleboel goede verhalen over gehoord



flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 15:56

Tuurlijk, dat zeker, maar ik wil mijn paardje dan wel zeker eens per maand gaan bezoeken natuurlijk.. Anders heb je ook een beetje een paard voor niks Scheve mond

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-03 22:56

yesta schreef:
rick (van robyn en mij) gaat eind januari die kant op dan is hij 7 maanden... daarna zijn we toch zeker van plan om 1 x in de maand / 2 maanden er naar toe te gaan, dus als er mensen willen carpoolen tegen die tijd.... vanuit hilversum (of waar we dan ook mogen langsrijden richting den helder...) BE OUR GUEST! Haha! dan pben we gewoon ff hoe wat en wanneer!


Mocht mijn toekomstige paardje daar komen te staan, dan kunnen we contact opnemen, want ik kom toch zowat langs Hilversum als ik naar Den Helder moet..
Handig dit, ik zie het al helemaal zitten. Echt gezellig!!!!!! *LOL*
*en nu dat paard nog* Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 bezoekers