zadelmak...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 16:48

Volgens mij stond ook in dat artikel waarom hij dat doet van die drie weken. Dat komt namelijk omdat hij heel vaak paarden krijgt waar de eigenaar niet mee om kan gaan. De eigenaar er dat niet bij lijkt me een heel goed idee. Persoonlijk doe ik het ook liever alleen. Publiek stoort meestal.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!



Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-03 17:01

Jos schreef:
als de eigenaar er niet mee om kan gaan is het juist belangrijk om die van het begin af aan erbij te betrekken.

Niet mee eens, omdat de invloed van de eigenaar verder reikt dan je denkt. Als ze vanuit de woonkamer kijken naar het paard 50 mter verderop, dan is het ok.

Citaat:
en als het publiek stoort, kan je ze ook vragen om hun mond te houden en stil te gaan zitten kijken waar je mee bezig bent, en na afloop vragen te stellen.

Bij goed opgevoed publiek wel Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:09

Pardon Semmie, je ziet als ik het goed heb 1 foto waar hij op een paard zit. En daar stapt hij net op of af als je goed kijkt. Niet echt charmant op dat hier op de wijze zoals jij dat doet neer te zetten denk ik. Misschien heb je meer foto's gezien, dat zou kunnen. Maar besef aub altijd wat je met zulke woorden aanricht ten opzichte van iemand die hem niet kent.
Met paarden omgaan heeft trouwens ook geen fluit te maken met paardrijden. En om een paard zadelmak te maken hoef je ook geen sterruiter te zijn.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 11:31

Als ik het goed begrijp stap jij op een jong dier waar nog niemand op heeft gezeten (want dat kan deze foto zijn) met een lange teugel op?
Persoonlijk vind ik de teugel een beetje aannemen om het paard naar je te laten kijken zodat het kan zien wat je doet veel beter. Heeft niet zozeer met vertrouwen te maken als wel met veiligheid vind ik.

Iemand op een foto afrekenen vind ik altijd onterecht. Iedereen weet hoe makkelijk het is om ongelukkig op een foto komen te staan. Om het verstandig was om die foto te plaatsen is een tweede Knipoog

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-03 12:06

Nog ff de advertentie gelezen, er staat ook helemaal niets in over NH of wat dan ook maar Knipoog
Dat het een echte paardenman is (zou kunnen, ik ken hem niet), zegt niets over het wel of niet op NH manier zadelmak maken.

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers