BOKTKAMP 2003, de groepsfoto!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

BOKTKAMP 2003, de groepsfoto!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 09:35

Afbeelding

Van links naar rechts....................wij!! Zittend op de zeepbaan met waterbak- landing, op de achtergrond ons tentenkampje en daarachter enkele Boktpaarden in hun paddocks..........goh, ik zie blauwe lucht!!!!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....



FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 11:18

En wie zijn 'wij'......
vlnr; Sugarmiss, Zomon, Marijke, Auke (achter), Nanouk (voor), Cornelie, FlyingHigh, Vera (voor), Francisca, Westernworld, Emma en natuurlijk Baasje Buddy Colin!!!
Laatst bijgewerkt door FlyingHigh op 28-07-03 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 11:34

Sugarmiss schreef:
Ik zie ook nog Francisca tussen FlyingHigh en Westernworld in Lachen


Ikke ook............staat er toch ook??? Tja, is het met een c of een k???? Haha!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 11:39

nou............dan staat het nu wel goed...........toch????

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 11:41

Ik ben Kaatje van Verkade nog vergeten!!!! Onze onvergetelijke mascotte!!!! De bruine labrador van Vera, wat was dat arme dier moe!! Hondsmoe zelfs!!!! En da's echt heeeeeeeeeeeel moe!!!! Is ze nog niet eens meegeweest met die nachtelijke dropping!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-03 22:32

Lieve meiden...................ik ben nog steeds ernstig vermoeid.......geen tijd om me door al die foto's NU te worstelen. Met mijn knie mag ik morgen naar doktertje toe, zal wel een fotootje worden, want het gaat met het uur slechter, Boos!.........en dan donderdag op naar Luxembourg, puffff!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-03 23:51

Jaaaaaaaaaaaaaaaa....................tuurlijk met mijn welvinden!!!
Ik ben momenteel nogal druk om me voor te bereiden op Luxemburg, camper inpakken, boodschappies doen e.d.. Morgen Straw Miss ophalen en donderdag er heen tuffen..........maandag ben ik weer op bokt present!!! Dus heb geduld, de foto's komen langzaampies aan......

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-03 21:15

Pffffffffffffffffff..............lieve mensen, IK HEB VAKANTIEEEE!!!!! Ik heb geen puf om met 50 gr. celcius op mijn kantoorje te zitten, de airco heeft het na de eerste hete dag al begeven!!!!! Snifffff..........ik heb alle foto's nu op cd staan en stuur die morgen naar Vera, gniffel gniffel gniffel........echt waar, ik heb geen koele plek om al die foto's te verkleinen, ik rot compleet weg achter mijn putertje!!!! Ik geef de beurt door aan Vera!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 16:12

vera"]
[quote="Sugarmiss schreef:
Ik denk dat Bart niet blij wordt van zoveel foto's. Als ze in de albums staan dan kunnen die later 'publiek' gemaakt worden en heeft Bokt er geen last van.

Dan kies ik er wel een paar uit Knipoog

Ik ga niet voor elke foto 2 minuten zitten wachten om die te uploaden op Webshots. Bloos!
[/quote]

Mmmmmmmmmmmmmmmm............ik zit een beetje met het zelfde probleem met uploaden, het duurt zo walgelijk lang!!! Ik heb het boktcdtje voor Vera klaar, zal voor Jackeroo- clan ook nog een op de post gooien en als het allemaal wat koeler wordt, zal ik voorzichtig aan beginnen met de foto's op Webshot te zetten in een verkleinde uitvoering. Gewoon geduld hebben..........als er meer mensen geinteresseerd zijn in een cd'tje, schenk me wat geld voor verzending en het gebrande cd'tje komt eraan!!!! Laat dan even je adres in een pb'tje bij me achter!!! Is dat een goeie oplossing???????

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-03 18:33

Maar we hadden toch ook geen PONYS mee???!!???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-03 10:38

Sugarmiss schreef:
Wij vinden het dan misschien geen pony's maar volgens de 'engelse' wedstrijdmaatstaven zijn de meeste het toch echt wel. Die van mij komen tenminste niet boven de 1,58 uit (en ik denk de meeste Quarters niet) Lachen

FH: ik opteer voor een CD, ik PB wel.


Tja, maar quarters zijn een Paarden- ras.....tja.....dat ze wat onder de maat blijven, da's dan jammer. Vroeger heette ze een 'Kidde' of een 'hitje' toch???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-03 21:00

Als het goed is, heeft Vera en de clan van de Jackeroo Stables de cd inmiddels binnen. Van SM en Francisca heb ik ze klaar........alleen vergat ik ze vanmiddag op de post te gooien (eeeehhmmm.....eerste brievenbus is hier 7 km van huis verwijderd, dus ik kan alleen posten wanneer ik met de auto naar de bewoonde wereld ga om boodschappen te doen, Bloos .)
Morgen, als ik de verjaardagstaart van mijn jongste zoon ophaal, zal ik de brieven posten!!! Echt waar Clown .........

Vera, de cd heeft wel een hoog Digger- gehalte he??? Nah, hoe kannnnn dat nou?????? Wow! ........de spetter.....

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-03 15:26

Potverdorie, zou Webshot nou plat liggen??? Ik kan geen enkele foto kijken nu, sniffffff..........meer mensen last van???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-03 13:26

Sugarmiss schreef:
Vervolg statjes:
19/8-03 views 3210 Lachen
+

Jeetje mina!!! Wie zouden er nou allemaal aan het koekeloeren zijn????

Ik heb ook al verschillende malen gekeken, hoor! Prachtig.........ik lig ook elke keer weer in een dubbele deuk!!! Het was laaaannnggggg geleden dat ik kramp in mijn kaken had en spierpijn in de buik had van het lachen.....uhhh....bulderen!!!! Gelukkig had ik Tena Lady in, Bloos! !!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-03 08:21

Nou................ikke ook wille!!! Zal eens kijken hoe het in de planning past, hoe laat zijn jullie er allemaal ongeveer???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-03 20:04

Die 5 foto's die ik in Webshot heb gezet van StrawMiss zijn deze week ook 2 x gedownload...............wie doet nou zoiets??? Ben toch wel nieuwsgierig..........Lachen

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers