supersale en paardenverkoopdag op 19 july

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

supersale en paardenverkoopdag op 19 july

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 21:33

zaterdag 19 july hebben wij op stal een paardenverkoopdag en supersale!!
mensen krijgen die dag de mogelijkheid hun paard bij ons op stal te showen en te verkopen deelname is nog mogelijk , kosten bedragen 35 euro.(sluitingsdatum is 12 july)
alle paarden zijn westerngereden of westerngefokt!! paarden zijn in alle prijsklasse aanwezig.
tevens is eurohorseridingshop aanwezig en die heeft super sale!!!!! dus wie wil shoppen kan bij ons zeker terecht Vingers aflikken
de verkoop begint om 11uur smorgens, eten en drinken is volop te verkrijgen en de bbq gaat ook zeker aan!! Vork Vork Vork
zoekt je nog een leuk paard of een wil je lekker shoppen voor je paard kom dan op zaterdag 19 july naar westernstable pretty paints brouwersbosweg 18 hierden (harderwijk) voor info mail b.drost-pot@planet.nl tot dan Party!! Verdrietig Party!! Party!!

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:37

Is het een veilingachtig iets of gewoon via de eigenaren?
Hoeveel paarden zijn er al aangemeld?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:50

Ah nee toch.. kunnen jullie het niet uitstellen? Ik ben dan op vakantie maar wil absoluut van de partij zijn! Verdrietig Ik wil me namelijk ook oriënteren wat paardjes betreft en dit is echt mijn kans Verdrietig
Heb ik weer natuurlijk...

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 23:51

Trouwens, was RB Go Man Chu Chu niet van jou, jojo? Worden er nog meer paarden zoals hij (voornamelijk kleur) aangeboden?

Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 16:42

hoi de sluitingsdatum is nog niet verstreken dus het exacte aantal paarden durf ik niet zo te zeggen en over de paarden kan ik weinig zeggen want het zijn paarden van andere mensen en wat voor kleuren die hebben weet ik niet (sommige wel natuurlijk)
het is geen veiling!!!de mensen krijgen ongeveer een half uur de tijd om hun paard te showen aan het publiek mensen die intresse hebben kunnen dan met de eigenaar van het paard in contact tredden en alle afspraken bedragen en eventuele koop zelf afhandelen !!!
we houden dus rekening met de eigenaren van de paarden en met de mensen die eventueel willen shoppen!!! het wordt geen ordinare vismarkt waar alle bedragen over de toonbank vliegen.
er is een verkooplijst waar alle deelnemende paarden opstaan en al die paarden zijn voorzien van een nummer!!!de eigenaren van de paarden hebben een button op met het zelfde nummer als hun paard , dus dan weet iedereen wie bij wie hoort en bij intresse weten ze ook wie ze moeten opzoeken!!!

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 16:50

jojo schreef:
het wordt geen ordinare vismarkt waar alle bedragen over de toonbank vliegen.!!!


De organisatie klinkt goed, maar ik zou een veiling toch geen ordinaire vismarkt willen noemen.

Overigens vraag ik me af hoe dat dan gaat want als persoon A interesse heeft en persoon B staat te dringen met geld in de handen(bwvs), wordt persoon A dan wel netjes eerst 'afgehandeld'. Verward
Op een veiling kun je gewoon bieden tot wat je een paard waard vind. Is het bedrag te laag dan wordt hij niet verkocht en kun je via de achterdeur nog kontakt zoeken met de eigenaar.

Worden de paarden alleen aan de hand of ook onder het zadel geshowd.

Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 20:42

ja je hebt gelijk een veiling is geen vismarkt!!!maar ik vind dat mensen vaak alleen maar op een koopjes zitten te azen en ze vergeten naar het paard te kijken!! soms is de prijs kwaliteit een beetje zoek!
maar we hebben iniedergeval bewust niet voor een veiling gekozen omdat ik de mensen niet wil vastpinnen op een vaste tijd! het is de bedoeling dat het een doorlopend progamma wordt en dat je vrij moet zijn wanneer je wilt komen. diverse paarden staan in paddocks en zijn de gehele dag goed te bezichtigen.
hoe de paarden gepresenteerd worden is geheel aan de eigenaar van het paard! ze kunnen onder het zadel of aan de hand of los geshowd worden! er zullen op die dag ook jonge paarden voor de verkoop aangeboden worden en die zijn natuurlijk niet onder het zadel.
ik hoop dat we door onze invalshoek weer een hoop stof doen opwaaien in de goede zin van het woord Haha! Haha!
wij vonden dat het weer tijd werd voor iets gezelligs en leuk
tot dan

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-03 22:08

Heb je al meer nieuws qua aantal inschrijvingen etc. Verward

Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-03 23:11

hoi de sluitingstermijn is inmiddels verstreken en we hebben een paar leuke inschijvingen.
er worden 2 jonge hengsten voorgesteld aan het publiek een 2 en een 3 jarige
we hebben een zeer goed gereden arabier
3 veulens een 2jarige en een leuke paintmerrie (zwart bont)
een leuke ruin van 4 jaar tevens nog een jaarling en een zeer goed gefokte reining merrie drachtig van tucker voor volgend jaar
ik verklap natuurlijk niet wat de afstammingen zijn maar het betreft allen paints of quarters waarvan er een aantal leuk gepresteerd hebben!!!!
tevens komt ed gosen een demo reining rijden en is ook wendy roos van de partij om haar kunnen te laten zijn aan het publiek
mensen die wilen shoppen zijn ook zeker van zeer aantrekkelijke koopjes!!!!!!!! dus kom allemaal 19 july en misschien loopt het paard van je dromen ertussen groeten brigitte OK dan!

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-03 12:33

Klinkt leuk, ik zal eens kijken of ik er naartoe kan, met of zonder die mensen die 'een bonte' zoeken!
Het lijkt me zowieso wel leuk om allemaal te bekijken!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 17:50

Foutje.....omdat ik zaterdag i.v.m. de begravenis niet naar de Paardenverkoopdag en Super-sale kan, heb ik gisteren bij Evelien al 3 Bucas vliegendekens gekocht voor € 65.- per stuk. Dat terwijl ze normaal € 149.- zijn. Een koopje dus . Helaas paste 1 van de vliegendekens niet en die ben ik vandaag wezen ruilen.
Inmiddels had Evelien alle koopjes geprijst. Fout !!!!! Ik heb dus een paar laarzen gekocht, afgeprijsd van € 100.- naar € 30.-, 2 grote potten knoflookpoeder (2 kilo per pot) voor € 15.-, wat borstels en een pons voor € 10.-
Kokopelli belde terwijl ik bij Evelien in de vrachtwagen stond. Ik vertelde haar van de super-sale en terstond kon ik voor haar een schitterende wollen showpad met een fleece onderkant en afgewerkt met leer meenemen . Afgeprijst van € 139.- naar € 80.- De eurootjes rolde m'n portemonee weer uit !

Die Super-sale is dus absoluut de moeite waard!!! Ik zou zeggen, sla je slag!!!
Ik hoop dat de Paardenverkoopdag net zo'n succes zal zijn als ik de Super-sale vindt!!

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 19:23

En ze komt alleen maar met haar eigen vrachtwagen, ze heeft geen dubbele oplegger bij zich Clown

Dat wordt dringen in de bus. Haha!

Weer geen mini-Boktmeeting met Monnik Scheve mond
Iig wel sterkte zaterdag.

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 20:14

Ze komt wel met haar vrachtwagen, maar als ik het goed begrepen heb, wordt het 1 en ander ook buiten uitgestald *LOL*.

Nee SM een mini bokt-meeting zit er helaas niet in Scheve mond!! Ander keertje oké?!

juval

Berichten: 13208
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:14

Ik was graag naar de supersale gekomen, maar ik heb morgen mijn eerste westernles.
Misschien een volgende keer.

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:33

Citaat:
gisteren bij Evelien al 3 Bucas vliegendekens gekocht voor € 65.- per stuk. Dat terwijl ze normaal € 149.- zijn

Jeetje monnik wat een mazzel heb jij... ik heb net twee nieuwe gekocht... idd voor 149 euro per stuk!
Het zijn dan wel de nieuwe modellen, die hebben een verstevigt borststuk en nu ook een buikflap, maar dat oude model was trouwens ook al heel erg goed hoor.

Nog ff off topic, mbt tot een ouder topic, sugar... je hebt me toen geadviseerd om Gsus zijn deken pas af te doen als het donker is en dat helpt idd! Ik heb hem ook nog zo'n alienachtige bucas kopkap opgegeven en hij schuurt vrijwel niet meer! Ik ben helemaal blij nu... hij krijgt weer haar en z'n staart ziet er niet meer uit als een pleeborstel Knipoog Nog bedankt voor de tip! Haha!

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-03 22:37

Graag gedaan. Lachen Overigens gebruik ik dat kopstuk(harry's Horse) niet, ik vind dat de ogen(oogharen) te veel 'klem'lopen in de kap, ik gebruik liever een kap van Farnham, hier zit meer vorm in en meer ruimte bij de ogen.
Bij de zelfde HH-deken heb ik het verstevigde voorstuk eruit gehaald. Dit was van een nylonachtig iets waar ze erg van ging zweten.

Waarom 'verbouw' ik altijd dingen Verward

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-03 00:57

hoe is het gegaan Cheese!

Pigino
Berichten: 604
Geregistreerd: 06-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-03 09:52

de dag was behoorlijk warm!! maar alle deelnemers waren op tijd aanwezig!
door de warmte viel het aantal bezoekers toch wel een beetje tegen er zijn waarschijnlijk 40 of 50 bezoekers geweest.
evelien van eurohorse was ook een klein beetje teleurgesteld want ze heeft volgens haar een mailen verstuurd naar 850 mensen, veel mensen hadden haar ook toegezegd te komen en een aantal klanten van haar waren ook zoekende naar een paard,maarja de deelnemende paarden werden zeer netjes voorgebracht en geschowd!!!!!! er liepen echt plaatjes tussen!!!!!
ed gosen heeft een zeer mooie en zeer beheerste reining demo gegeven met commentaar van zijn vriendin zeker voor de herhaling waard
wendy roos was ook aanwezig en heeft 2 paarden onder het zadel aan het publiek voorgesteld ,haar haflinger hengst steven vonden veel mensen erg indrukwekkend want de manen van dat paard hangen helemaal tot aan de grond.
de dag verliep goed en er waren een heleboel flyers van paarden die te koop stonden.
ook werd er behoorlijk gegeten want er waren broodjes hamburger en porties sate genoeg!!!!!
het was te warm voor bier dus het fris ging als een trein.
of er daadwekelijk paarden verhandelt zijn is mij niet bekent maar het publiek heeft iniedergeval een behoorlijk hoog kaliber voorbij zien komen
volgende jaar doen we dit zeker weer maar in een iets ander jasje zodat er meer bezoekers en deelnemers zullen zijn!!!!!!!tot volgend jaar

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-03 21:04

Ik ben benieuwd of er nog leuke paarden voor mij over zijn gebleven? Ik ben net terug van mijn vakantie en baal wel heel erg dat ik niet kon komen... Een goede Bucasdeken had ik echt wel al in willen slaan voor mijn toekomstige paardje!! Verdrietig