Toch typisch

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolande

Berichten: 1835
Geregistreerd: 05-04-01
Woonplaats: Dichtbij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-01 13:11

dat iedereen die van die reacties schrijft waar niemand wat aan heeft (van die typische scheld en 'ik gun het een ander niet' berichten) zoals van Lena en Herdholder, niet hun eigen naam gebruiken en zo min mogelijk info laten zijn in de gebruikerslijst.
Gut gut, we zouden toch eens weten wie ze werkelijk zijn. Gemakkelijk toch om je te kunnen verstoppen achter een verzonnen naam? Als je dan van die rot opmerkingen wilt plaatsen, heb dan tenminste het lef je naam er bij te zetten en verschuil je niet achter fantasienamen Misselijk . Ik heb overigens het gevoel dat sinds bokt uit de lucht is geweest een paar dagen terug, en er veel van hier (mij incl.) naar horses is geweest om daar te 'bokken', er een aantal van die zeurders van horses.nl naar bokt gekomen om hier de boel een beetje te stangen. Van mij mogen ze weer aankrassen naar horses.nl terug.

Jolande

DubbelFun

Berichten: 88670
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 13:31

Ik heb niets tegen het anoniem zijn (ben ik ook, denk ik), maar wel tegen het niet normaal kunnen gedragen. Ook al ben je anoniem, dan nog kun je het fatsoen hebben om je mening op een fatsoenlijke manier te verwoorden. Ook al ben je het niet eens met iemand anders, dat moet ook mogelijk zijn.
Helaas Verdrietig wordt op 'horses' de naam bokt weleens genoemd en dan trek je natuurlijk 'dit' soort mensen Misselijk
Ook al lees ik niet alles, ik hou de boel redelijk in de gaten en zodra er scheldwoorden gebruikt worden grijp ik in. Ook kun je mij altijd een Pb'tje sturen (graag met nr. van item).
Als men het echt te gek maakt gaat er een slotje op of wordt een reactie verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 15:12

Ik praat die rotopmerkingen van sommigen hier absoluut niet goed en moet er regelmatig van Misselijk maar heb je ook gezien wat de Bokkers op Horses aangericht hebben? Potverdorie zeg, er heeft zich een stel een potje lopen misdragen op PP daar, dat wil je niet weten!
Maar wraak nemen door dan hier te komen zieken, heeft weinig zin.
Het lijkt me overigens wel duidelijk wie er achter de bedoelde berichten zit, niet? Soms heeft hij toch een nuttige en informatieve bui, probeer daar gewoon de nuttige dingetjes uit te filteren. En het gezeur en gescheld, ach, je moet maar gefrustreerd zijn... Lijkt me best rottig.....

Gerjanne
Berichten: 65
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Heerde Gld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-01 22:39

Sorry, ik kom nog maar net kijken maar de mensen die het meest schelden en naar mijn idee best goede adviezen kunnen hebben doen het niet. die houden het vaak bij af kraken van paarden, rijstijlen, en personen.
Ik vind dat je wat moet schrijven als je wat nuttigs te melden hebt en je er anders niet mee bemoeien. en als je hiet niet eens bent met iemand zeg dat dan op een normale manier, en als iemand een domme vraag steld kom dan met een slim antwoord.
een kertje wat doms schrijven oke, maar alleen maar, daarvoor kom ik hier niet kijken hoor. Schijnheilig

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: [***] op 2001-08-31 22:42 ]</font>