Nieuwe hoed nodig....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Nieuwe hoed nodig....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 08:05

M'n huidige hoed is een vrij slap exemplaar die ik tot over m'n oren moet trekken wil ie blijven zitten en dan is al het model er uit. Dus van het weekend maar naar Arthur geweest voor een nieuwe. Wat is dat moeilijk zeg, iets uitzoeken wat je niet echt mooi vindt (ja buiten de wedstrijden doe je hem voor het mooi niet op toch?) en dan die prijzen. Ik dacht dat ik voor Euro 100 toch een aardig budget had maar dat valt tegen. Had ik ook wel het probleem dat m'n hoofd niet zo groot is en de meeste modellen er alleen in grotere maten op voorraad waren. Vinden jullie het ook zo moeilijk een goede hoed uit te zoeken voor een beetje betaalbare prijs?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 08:06

Nee, EBAY Lachen Mooie stetsons e.d.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 08:09

ja. ik heb het zelfde probleem. Ik heb een kindermaatje hoed (en cap). Dus ik ben 4 maanden aan het zoeken geweest naar een hoed die past, betaalbaar is en niet al te lelijk staat en niet oogt als een echte kinderhoed. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar wat een gedoe. Een cap kopen gaat een stuk makkelijker.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 08:43

Cap kopen makkelijker ? Er is mij al in diverse winkels gezegd dat ik moeilijk een goed passende helm kan vinden omdat de meesten te rond zijn. En ik heb een klein koppie Boos!

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:38

Nou ik heb een redelijk normale maat hoofd dus dat is gelukkig geen probleem. en verder is mijn eigen hoed een zeer degelijke en stevige hoed (heeft vanzich al een hoeden model is eigenlijk gewoon hard) en de hoeden van mijn ouders (allebei Bailey) vind ik persoonlijk verschrikkelijk mooie hoeden qua vorm en kleur alleen de prijs is aardig hoog maar dan heb je ook wel wat op je kop.
En ik vind een mooie hoed maakt je outfit compleet.

Groetjes Trin

Nickolay

Berichten: 2055
Geregistreerd: 04-02-03
Woonplaats: Bredbyn, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:24

Ik heb pas geleden een mooie stetson gekocht bij de western import gekocht. Voor ongeveer 60 Euro. Heel veel maten op voorraad en in de kleur beige en zwart. Is wel van wol, mag dus niet nat worden.

Mariekje

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-05-03
Woonplaats: onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:33

Hey mensen,
Ik heb ook een stetson, maar ik wilde perse de kleur die ik nu heb. Die was niet goedkoop, maar je hebt wel kwaliteit. Ik heb m inmiddels al 3 jaar en is niet echt meer zijn orginele kleur door veel gebruik . Ik heb er ook van alles aangehangen. Maar ik had m via een westerndag in de brabanthallen. Ik denk dat ebay ook wel een optie is. Succes ermee!


_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:50

Mara00"]
[quote="Semmie schreef:
M'n huidige hoed is een vrij slap exemplaar die ik tot over m'n oren moet trekken wil ie blijven zitten en dan is al het model er uit.


Zo'n hoed heb ik nu dus ook, en het is een Stetson! Erg lastig. Ik heb nu een nieuwe besteld bij Sugars vorige eigenaar, hij maakt ze op maat. Je kunt alles uitzoeken zoals jij het wilt hebben, model, kleur, kwaliteit. En als er iets niet goed is, hij niet lekker zit, dan wordt hij weer aangepast. Vanmiddag kan ik hem gaan passen, en kijken of de vorm goed is en zo. Ik ben benieuwd! Dit is natuurlijk niet echt goedkoop, maar als ik zie wat gewone hoeden kosten, die niet op maat zijn gemaakt, valt het eigelijk heel erg mee.
[/quote]

Als tie klaar is,willen we natuurlijk een foto zien!? Haha!
Nee,ik ben echt benieuwd,ik weet wie die hoedenmaker is en ben benieuwd naar het resultaat.Hoe lang duurde het voor de hoed klaar is?

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 11:53

nu we het toch over hoeden hebben:Weet iemand of je een hoed een beetje kan(laten) oprekken?Ik heb namelijk een hele mooie Baily maar die is me net wat te krap geworden,omdat ik nu lang haar heb en toen ik hem kocht had ik kort haar.Zonde ,dus. Huilen

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 12:07

ja moet je vragen bij een winkel bij Arthur ofzo.

Groetjes Trin

Semmie
Berichten: 171
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 12:43

[quote="cornelie"]Nee, EBAY Lachen Mooie stetsons e.d.[/quote]

Van Ebay klinkt wel leuk maar via internet passen en bepalen of die staat is wel een ander verhaal. Juist omdat ik m'n outfit langzaam wil 'upgraden' wil ik wel een hoed die ook goed staat! En een merk zegt dan niet altijd wat. M'n huidige is ook een stetson maar ziet er nu meer uit als een vodje.

Op maat laten maken zoals Mara00 doet klinkt goed maar aangezien ik nog niet een goed idee heb hoe de hoed er precies uit moet zien lijkt me dat riskant (verder dan zwart, netjes, goed zitten, kom ik nog niet).

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:31

hoi Mara,
Ik vind het een mooie hoed!Grappig ,he al de verschillende vormen die je kan kiezen!
groetjes,

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 07:54

Tja, ik weet mijn maat dus daar kan ik sowieso op letten als ik van ebay koop. En als het niet past/staat dan verkoop ik het gewoon weer Lachen