crea tips voor bosaldemo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

crea tips voor bosaldemo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-03 16:48

Vannochtend hebben Cl@udi@, iemand anders en ik even zitten brainstormen voor wat creatieve ideetjes voor een bosaldemo op de BHA horsemanshipdag in Belgie. We hebben al vlaggen, een zeil, een hekje, pillonnen, balkjes, blinddoek en blikjes. Wie heeft er nog wat creatieve of maffe ideeen om te gebruiken als demonstratie?

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 17:13

Een 'vliegen'gordijn maar dat lijkt misschien weer teveel op de vlaggen. Of iets mee slepen?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 18:16

Plastic vuilniszak met rammelende blikjes slepen. of optillen en aan de andere kant van je paard weer neerzetten.
Je paard inpakken in een groot zeil doet het ook altijd heel goed. Maar dan moet je er er wel heel zeker van zijn dat dat ook goed gaat, want anders is het een afgang. Telt trouwens voor alle attributen die je erbij haalt...

Ik heb trouwens een keer op een NK gezien dat ruiters een gieter mee moesten nemen. Of water uit een gieter in een emmer moesten laten lopen terwijl ze op het paard zaten.

Een strandbal overgooien (over het hoofd van het paard heen) naar een persoon op de grond en weer terug. Het liefst natuurlijk zonder dat je paard zijn hoofd optilt....

Meer kan ik eigenlijk zo niet verzinnen....

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 19:42

je kan die vlag ook over zijn hoofd leggen, doet het ook altijd wel goed!
desnoods galloppeer je er een rondje mee...

PeppySan

Berichten: 3088
Geregistreerd: 19-11-02
Woonplaats: Gieterveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 22:10

The perfect circle. Twee tonnen waar je een lange balk overheen legt. Aan één kant moet de balk wat oversteken. De ruiter pakt het uiteinde vast en loopt een rondje om de ton. Hoe harder dat gaat, hoe spectaculairder.
Een ribbonrace waarbij het publiek aan kan moedigen.
Indianen redding. Naar de andere kant van de bak galopperen en iemand die daar staat (bijvoorbeeld op een baal stro, dan is achterop klimmen niet zo moeilijk)oppikken. Weet wel zeker dat je een braaf paard hebt.

Een handpaard meevoeren aan de leadrope van de bosal.

Meer kan ik zo gauw niet verzinnen.
Doen jullie verslag van hoe het geweest is hier op bokt? Ben wel nieuwsgierig
Succes