Foto's WRAN Jurycursus van Hollybollie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Foto's WRAN Jurycursus van Hollybollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-03 19:51

Hierbij de foto's van de WRAN jurycursus.... commentaar mag Hollybollie zelf geven... Haha! (wel een hele gaaaaave merrie trouwens... Lachen )

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:08

Dank je Smithsgirl!
Foto 1: Ik ben zooooo knap.
2: Holly en Terra.
3: Nu even slapen... Dromen
4: Help! Wat een hoop jury's!
5: Begin van ons proefje, op de achtergrond is ook Monique met Jester en Jan met Terra en een heel klein beetje van Carla Duin met Mom's Mercedes te zien.
6: Tja, hek
7: Hi,hi, de jump-over *LOL* .
8: Zijwaarts (in de mist?).
9: In jog door de pionnen.
10: Mentale steun van Lynda (is mijn haar alweer aan het vlechten), Joyce en Liesbeth (de vorige eigenaar van Holly).

Groetjes,
Bianca

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:01

Mag ik eens een rare vraag stellen?? Hoeveel koste dat halster en waar heb je hem vandaan?? Lachen

Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:01

trouwens ook een mooi paardje~!!!!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48365
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-03 19:16

ik zie dat de eerste foto het niet meer doet.....

Hier issie nog een keer....
Afbeelding

Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 20:55

Ik heb geen idee wat het halster kost, ik heb het ook maar geleend.
Groetjes ,
Bianca

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:22

Een 'echte' kost kapitalen, neppers zijn een stuk goedkoper maar natuurlijk niet zo mooi. Het ligt er een beetje aan waarvoor je het wilt gaan gebruiken.
Voor de leut kun je best een goedkoper modelletje nemen, op een worldshow zou ik er niet mee verschijnen Bloos

vrolijk
Berichten: 1822
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 22:46

hai,
echt mooi paard hoor
alleen zonde dat de maanen kort zijn geknipt
ik hou veel van maanen maar ieder zijn smaak he Tong uitsteken en volgends mij staat dat ook netter voor de halter en trail of niet?


Hollybollie

Berichten: 761
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 00:02

Die halsters zijn idd heel erg duur en als je niet van plan bent echt te gaan halteren zou ik (zoals ik ook doe) er gewoon 1 lenen . En het verschil tussen een echte en zo'n goedkope is heel groot. Ik had een goedkope (nou ja, 150 gulden toen) voor mijn vorige paard gekocht en die zag er na een half jaar niet meer uit. Het "zilver" was geen zilver meer en wat ik ook deed ermee, ik kreeg het niet meer netjes.

Holly's manen waren wel lang toen ik haar kocht maar er waren happen uit en dat stond een beetje armoedig. Voor haar doen zijn haar manen alweer erg lang, meestal maak ik ze korter. Ik laat ze nu weer een keertje langer groeien maar vind die korte manen er veel verzorgder uitzien. Holly is niet het haltertype, ze is klein en niet zo'n vleesbonk (dit is geen kritiek op de halterpaarden hoor!) dus daar hoef ik ze niet voor kort te houden.

Groetjes ,
Bianca

kjcm

Berichten: 888
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: ergens waar jij niet bent.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:53

korte manen staan idd wel verzorgder, vorig jaar dat mijn paard van het land af kwam heb ik ze uit praktische overwegingen kort gewiekt. er zaten verschrikkelijk veel knopen in, maar ik heb ze toen afgeknipt tot op de manenkam. stond wel heel erg stoer vond ik. de meningen verschilden wel heel erg daar over. feit was wel dat haar hals veel beter uitkwam. nu zijn de manen weer ruim een hand breedte en ik laat ze weer gewoon lang uitgroeien. misschien is het handig van mij om er af en toe vlechten in te maken tegen de klitten en knopen.