Gewoon, voor een keertje proberen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DarkAngel

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-06-03

Gewoon, voor een keertje proberen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 12:29

Ik wil heel graag voor een keertje westernrijden, dus ik heb geinformeerd bij verschillende maneges, en de manege die dat doet en hier het dichtst in de buurt is, is de silverranch. Daar wilde ik dus heen, maar toen hoorde ik van een meisje, dat ze daar helemaal verkeerd lesgeven in het westernrijden. Verward Ik wil gewoon voor 1 keertje proberen, geen echte vaste lessen ofzo, maar dan wil ik die ene keer wel goed les natuurlijk! gewoon écht western! Heeft iemand hier dan ervaring met de silverranch en kan hier iemand vertellen of die manege nou wel of niet goed is??

loekje

Berichten: 1031
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Sun Dirt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 12:31

Ik las net je topic over wat voor paard er bij je past....
zit je erover te denken om misschien een westernpaard te kopen?? Haha! Haha!

Over Silverranch weet ik helaas niks.
Maar er is vast wel iemand die ermee kan helpen hier.

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 14:02

Nou over de Silverranch weet ik ook nix.
Maar een vraagje wat versta jij onder echt western rijden???

Groetjes Trin

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 14:27

De Silver Ranch is een leuke , gezellige manege. Over de manier van lesgeven kan ik je niet zoveel vertellen en wat ik misschien kei-goed vind, vind iemand anders weer heel slecht Misselijk . De enige manier om erachter te komen of dit iets voor je is, is om er een proef les te nemen!
En als je uit de omgeving van Oosterwolde komt heb ik nog een super adres voor je Vingers aflikken ; De Trapper Ranch in Smilde! Ook voor een proefles ben je hier van harte welkom en hele leuke paarden!
Je kunt ook een keertje vrijblijvend komen kijken . Bob geeft geweldig les, je word er flink aan het werk gezet, maar wel op een eerlijke manier!
Kom es langs (als je durft) Knipoog

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 14:33

iig niet naar de lits river ranch......

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 18:54

Ik heb Kelly de Leeuw van de Silver Ranch gisteren nog 2 hele nette reining proefjes zien rijden met Duranglo Doc. Kan echter niets zeggen hoe ze les geven, daar weet ik niets van.

Groetjes, Gisela

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 20:00

IK zou zeggen( neem aan dat je paard rijd) oordeel zelf.
Je hebt toch zelf je meetstaaf wat wel en niet kan.

Groetjes Trin

DarkAngel

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 21:21

Bedankt voor jullie reacties! Maar wij hebben hier geen westernmanege echt dicht in de buurt, behalve de silver rach op een kwartier rijden afstand (met de auto) en het is maar gewoon voor 1 of 2 keer, dus ik kan niet eerst gaan kijken om zelf te oordelen hoe ze lesgeven Lachen want mijn moeder wil me niet zo vaak heen en weer rijden, ik moest al heel lang zeuren om 1 westernles Haha!

DarkAngel

Berichten: 168
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 21:22

Daarom wou ik dan direct een goeie les Haha!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 21:46

waar staat de silver ranch?

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:36

ik rijd regelmatig wedstrijden bij de silver ranch. ik vind het een mooi manege, leuke wedstrijden en aardige mensen.
ik heb kelly gisteren ook zien rijden , en ik vond het net zoals gisela al zei erg mooi.
verder weet ik dat ze er in de zomer vakantie heel wat weken ponykampen organiseren. ook die accomodatie ziet er erg netjes uit.
ik kan me dus bijna niet voorstellen dat de lessen daar slecht zijn.

als je goed les wilt hebben en dan ook nog maar 1 of 2 keer lijkt het me verstandig om een prive les te nemen. je hebt dan alle aandacht dat is ook wel zo prettig voor de lesgever. Schijnheilig

Judibo

Berichten: 1411
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 22:51

Ik heb daar 1 proefles gehad, opzich wel lekker gereden, maar miste wel iets. (Is wel een jaar terug). Ik zou zeggen kijk wat het beste bij je past, ik ben verder gaan zoeken en rijd nu bij Westernstable Westerkwartier (WSW) in Marum, en dat bevalt me super.
Nu ben ik een maand terug weer bij de silverranch op een wedstrijd wezen kijken, toen was de sfeer heel anders (gezelliger).
Het is maar net wat bij je past (en misschien ook of je op een 'goede' dag komt).
Ga anders eerst eens een keer kijken op de manege bij 1 van de lessen. Ik rij in Marum op vrijdag van 21 tot 22 uur. (zie ook hun website)
Groetjes en alvast veel plezier!