Mane-saver, hood of zoiets....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 17:51

Je bedoelt een sleazy? Die dragen al mijn verzorgpaardjes in de winter en het werkt hartstikke goed. Geen kale koppies en nekkies hoor! Maar ja, dat is natuurlijk per paard hartstikke verschillend en het zou erg zonde zijn als je mooie paardje straks geen dikke bos manen meer heeft!


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 11:07

In de zomer heb ik er ook geen ervaringen mee, moet ik zeggen.. Misschien dat het met lycra inderdaad wel erg gaat zweten, wat nog ergere gevolgen heeft... Een katoenen sleazy, waar Sugarmiss het over heeft, is denk ik verstandiger. Maar het is moeilijk of je er aan moet beginnen. Je kunt het natuurlijk een tijdje aanzien met een 'hood', maar als het alleen maar erger wordt, ben je nog verder van huis..

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-03 20:41

Ach joh, Sprite, Gsus is toch gewoon een ridderpaard. Dat jij daar nog niet achter bent! Hij voelt zich er goed in. Hij doet net alsof hij zonder deken minder last heeft van jeuk, maar eigenlijk wil hij enkel en alleen de deken op zijn rug, omdat hij zich dan stoer voelt Haha!

Maar even serieus: behoorlijk aan de prijs, die dekens! Jongens! Maar ja, als het echt zo'n sterke deken is en als het echt werkt, dan haal je het geld er ook zo wel weer uit. Beter dan allerlei verschillende zalfjes te moeten kopen en dan bij ieder zalfje weer te moeten ontdekken dat het niet werkt.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-03 08:55

Sjuimpje schreef:
Ik heb een aantal post hierboven al een alternatief neergezet,
ze zijn zowel als complete deken te verkrijgen als ook alleen in halsdeel.


Ja, volgens mij is dat gewoon een sleazy, maar ze hebben er die naam aan gegeven...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 47 bezoekers