Digger op zwemles

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 07:50

Vanmorgen om 7 uur weer getemperatuurd maar het was nog te hoog en de DA komt zo even kijken. Vera moet helaas werken dus ik neem het even over. Hij keek nog steeds suffig uit zijn oogjes maar at wel goed en toen de dames (shetjes) weer het land op gingen liet hij blijken dat hij dat niet leuk vond. Hij staat samen met Bailey lekker in ons stalletje en zo kan ik hem goed in de gaten houden.
Arme kleine Digger, ik hoop dat hij snel weer opknapt! Ach gut



Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 11:53

Diggertje moet in ieder geval 2 dagen op stal blijven, zijn wondje zag er goed uit maar hij heeft er wel een beetje last van als je er op drukt.
Hij loopt en draaft niet kreupel dus gelukkig valt het mee.
De DA denkt dat hij koortsig is van een verkoudheid die hij gisteren heeft opgelopen, zijn longen waren helemaal schoon en hij hoest niet.
Ben blij dat we hem gisteravond binnen hebben gezet, er staat hier momenteel ontzettend veel (koude) wind en dat had natuurlijk helemaal niet goed geweest voor hem als hij buiten was gebleven.
Hij krijgt nu een antibiotica kuurtje en een koortsverlagend middel dus hij gaat weer snel beter worden!
Maar voorlopig zit hij nog even in de ziekenboeg Afbeelding

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 15:55

Die bagger uit de sloten ruikt ook niet best hoor! Maar zo'n gierput lijkt me nog net iets erger. Digger ruikt niet eens een klein beetje naar paard meer. Maar we blijven hem knuffelen want dat heeft hij hard nodig. Ik ga zo samen met Vera weer bij hem kijken en zijn medicijntjes geven, begin van de middag keek hij nog steeds een beetje sullig uit zijn oogjes.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot, Trendiction en 3 bezoekers