En toen was er misschien een begin....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

En toen was er misschien een begin....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-03 22:44

Ik rijd nu ongeveer 7 jaar en dan alleen maar op de engelse manier. Ik ben 2 keer een weekje op westernkamp geweest bij Rosworld maar verder heb ik nooit western gereden.

Ik heb hier dus ook nog nooit een bericht geplaatst. Waarom ik dat nu wel ga doen? Nou ik ga waarschijnlijk binnenkort steeds vaker western proberen te rijden bij iemand hier van bokt. Heel misschien krijgen we dan ook les.

Met dit bericht wilde ik me hier ook even een beetje voorstellen en ik wilde gelijk vragen of jullie nog wat tips hebben voor mij waar ik echt in het eerste begin op moet letten met het omscholen van mezelf.

DubbelFun

Berichten: 88675
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 23:33

Leuk, weer een western'slachtoffer' erbij Haha! .

Tips: gewoon lekker genieten en niet té veel té snel willen Haha!

fanci

Berichten: 122
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 12:14

Sugarmiss schreef:
Leuk, weer een western'slachtoffer' erbij Haha! .

Tips: gewoon lekker genieten en niet té veel té snel willen Haha!



tja weer iemand besmet met het western virus, Haha! helemaal gelijk geniet er maar van zoals '"sugarmiss" al zei.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-03 08:09

Een tip: probeer echt les te krijgen, want anders blijft het bij dressuurrijden met een westernzadel.

fabske
Berichten: 4232
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-03 08:07

hej hej fleury ja je komt bij mijn paardjes rijden en les nemen op mijn paardjes
ja ja ook ik heb eindelijk een nieuwe trainer nou ja trainster in dit geval en die komt ons 1 keer per week les geven en misschien dat ik straks wel vaker ga lessen maar in iedergeval 1 keer per week en ze is van plan dat zeer serieus te doen dus ben benieuwd Lachen dus fleury dat gaat ons helemaal lukken hoor Lachen

groetjes fabienne