westernzadel zoeken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
fanci

Berichten: 122
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 20:02

heb zelf eindelijk een goed zadel kunnen vinden op fanci,de pasvorm is toch echt het belangrijkste,ik heb nu in 8 mnd 3 zadels gehad,uiteindelijk is het een rieky young pullman zadel geworden, flexibele boom voor en achter.en zit super.neem je paard gewoon mee naar de winkel,gebeurd
regelmatig bij ons op stal.ga naar een goede western winkel,en vraag advies.



fanci

Berichten: 122
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: veghel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-03 08:12

zover ik weet is er geen web site over,heb zelf niets kunnen vinden. Verward
maar ik kan wel vertellen over dit zadel dat het zowel voor als achter,met alle bewegingen met het paard meegaat,vooral achter is het van belang om de klappen van het changementen op te vangen.het is het aller neuiwste wat te krijgen is,en omdat fanci zo rond is, was dit zadel voor hem de perfecte keus,alsof het voor hem gemaakt was.verder is dit ,de eerste editie dus het moet nog flink uigeprobeerd worden,het licht er pas een paar dagen op.zit in ieder geval geweldig,diepe zit,en hij is neuiw en kraakt niet eens.zal nog op stal vandaag nadere uitleg gaan vragen.voor ons was het belanrijkste dat we een passend zadel hadden,we hadden al voor die tijd vanalles gepast ,tweedehands neuiw.ik ga hem binnekort ook buiten uitproberen. Vingers aflikken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker