Routebeschrijving naar Lisse

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mister

Berichten: 113
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: leiderdorp

Routebeschrijving naar Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-03 21:34

hallo allemaal,
zou iemand mij kunnen helpen. ik start 31 mei aanstaande mijn eerste wedstrijd in Lisse. mijn ouders zouden het heel erg leuk vinden om te komen kijken. heeft iemand voor mij en mijn ouders een routebeschrijving of een plek waar ik die kan vinden zodat mijn ouders het ook kunnen vinden. ik ben er zelf nog nooit geweest dus ik kan het ze niet vertellen Verward . wie kan mij aan deze info helpen?
alvast bedankt,
groetjes Frederiek

DubbelFun

Berichten: 88674
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-03 21:36


mister

Berichten: 113
Geregistreerd: 16-09-02
Woonplaats: leiderdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-03 10:19

Dank je wel!!
ik ga kijken en dan kom ik er wel uit.
groetjes Frederiek

WWranglers

Berichten: 204
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: Nieuw Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:00

Hoi Frederiek,
En iedereen die 31 mei meedoet of wil komen kijken om aan te moedigen Knipoog , hierbij de routebeschrijving naar Lisse:
Komende vanaf Amsterdam, richting A4 - Schiphol/Den Haag aanhouden.Afslag Nieuw Vennep, bovenaan de afslag rechtsaf richting Nieuw Vennep/Lisse. Komende vanaf Den Haag, richting A4 – Schiphol/Amsterdam aanhouden. Afslag Nieuw Vennep, bovenaan de afslag linksaf richting Nieuw Vennep/Lisse. Vervolgens Doorrijden tot stoplichten bij McDonalds (linkerkant), hier linksaf. Weg volgen tot voorbij de afslag van de Keukenhof. Dan de eerstvolgende afslag rechtsaf (Sportpark Ter Spekke) , deze weg volgen (let op scherpe bochten naar links en rechts!!). Dan de bordjes parkeren “The Indian Show” volgen.
groetjes Jan & Brigitta.

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 11:54

Uhm, ik heb een alternatieve en snellere route. (over het algemeen dan). Je neemt op de A44 de afslag Sassenheim-Noordwijkerhout. Bij de 1e rotonde ga je rechtsaf ri Lisse. De weg vervolgen totdat je het bordje sportpark "Ter Specke" tegenkomt, hier ga je linksaf. Dit is na het 4e stoplicht.
Schiet over het algemeen meer op dan de weg langs MacDonalds omdat je een stuk snelweg erbij pakt. Bovendien ligt de randweg open van deze kant en staat het regelmatig vast.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 13:40

Voordeel is wel dat de Keukenhof niet meer open is de 31e dus de drukte op de rondweg zal wel meevallen op zondagochtend Haha!