kosten Myler bit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

kosten Myler bit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-03 19:33

Ik wil eens weten wat de kosten zijn in nderland van een Myler bit.

En dan met name deze want die gebruik ik nu ook, wel ander merk hoor Haha!

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... gory=16244

misschien is het voordeliger om er een in de usa te kopen.
ik heb alleen een 11,5 cm nodig, heb geen verstand van engelse maten.
Er is hier vast wel iemand die dat wel heeft.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:02

80 euro was ik er geloof ik voor kwijt op de zadelpasclinic.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 22:14

De stang met wide port en flat shanks die ik heb kostte me een jaar of drie geleden al 249 gulden. De prijs is wel afhankelijk van welk bit je wilt. Ik heb nu de comfortsnaffel met wide barrel en western D rings besteld en betaal daar ex shipping iets van 56 dollar voor (weet niet precies, maar daar in de buurt). Dat bit kost in Nederland minimaal 80 euro (maar ik heb em ook al voor 125 euro zien hangen). Het kan dus zéker lonen om em in Amerika te bestellen, maar dat is voornamelijk afhankelijk van de shippingkosten die je nog moet betalen. Schneider heeft er een aantal in het assortiment en is er niet erg duur mee, maar weer wel met hun shipping. Ik heb meerdere spullen besteld en het eerst naar een vriendin in Canada laten versturen. Zij heeft een shipping adres net over de grens in Amerika, en verstuurt het dan vanuit Canada weer door, samen met wat dingen die ze voor mij gemaakt heeft (ze maakt complete showoutfits en lycra hoods). Daardoor bespaar ik in totaal op de shipping. Als je iemand kent die em voor je kan meenemen als ze naar Amerika gaan is het zeker goedkoper.
Voor geïnteresseerden is hier nog de link naar Scheider: http://www.sstack.com/index.jsp

DubbelFun

Berichten: 88669
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-03 23:37

Ik heb laatst een bitje gekocht. Bit koste $2,99 Haha! . Verzendkosten $9 (Global Priority Mail - Flat-rate Envelope (large) .
Zo'n bit past nl heel makkelijk in een stevige envelop en dan is het niet zo duur. Ik had hem in 5 dagen in huis Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 10:51

Ja, als je't via Ebay ofzo van een particulier koopt kan de shipping inderdaad vaak een stuk goedkoper... Ik vond Schneider ook echt belachelijk duur met z'n shipping! Daar zit dan waarschijnlijk ook een groot deel 'handlingfee' in. (Iets wat sommige ebayers ook doen overigens, gewoon extra geld vragen voor 'inpakken en wegbrengen' zeg maar)

DubbelFun

Berichten: 88669
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 11:35

Daarom is het zo belangrijk dat je altijd eerst kontakt hebt met de verkoper en vraagt naar de verzendkosten OOK als ze aangeven wel internationaal te verzenden.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-03 12:24

ik heb ze een mail gestuurd met de de vraag wat de shippingcosten zijn, doe ik overigens altijd.
ben benieuwd.

is er nou niemand die verstand heeft van engelse maten?

DubbelFun

Berichten: 88669
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-03 13:13