Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

silvana schreef:Ik kan niet oordelen over dat paard.Maar wel over het feit waarom te vroeg inrijden slecht is.En het waarom ,is mijn mening.Ik heb een nu twenter staan en als het niet beter is om te wachten had ik er ook al opgeklommen uiteindelijk betaal ik nu twee jaar stalgeld voor nope.
.
Uiteindelijk oordelen julie toch ook over de mensen die hier op bokt reageren met ;die mensen weten niks.
Wat weet je nu van mensen achter een computer?Hoe kan je zelf nu oordelen over iemand waar je niks van af weet.
). 
Yvonniej schreef:Ik las dat er eerder al gereageerd was met waarschijnlijk het juiste antwoord. Dat het een erfelijk iets is..
)en aangezien hij geen prijzen via telefoon wilde zeggen was het maar wezen gaan kijken.gelukkig was het maar een half uurtje rijden van bij ons!
) en had voor een hengst een fijn karakter maar was echt "hengst" met alle streken erbij dus
maar ik heb zoveel geld niet
wie wil me lenen
...
kom 'm wel tegen 
Francis schreef:Die DA heeft haar klinisch gekeurd en vertelde direct dat hij elk ander paard bij het eerste rondje al afgekeurd zou hebben en niet eens zou overwegen om nog foto's te maken. Maar omdat dit een Quarter was heeft hij haar toch op de foto gezet "omdat Quarters nou eenmaal slecht gangwerk hebben". Paardje bleek dus idd op beide benen kats-verrot te zijn, dus linea recta terug naar de stal waar ze vandaan kwam gebracht (waar we direct tegen iemand aan liepen die nog voordat ik wat had kunnen zeggen al begon over hoe zij het paard had willen kopen maar dat 'ie helemaal afgekeurd was...)
Ik bedoel maar... Als 8 jaar geleden een dierenarts al aangeeft alleen maar Quarters te zien met slecht gangwerk... dan moet er ergens toch iets niet goed zitten...
(en nu ik dit zo schrijf... dat soort slecht gangwerk zie je bij Paints veel minder.. zie je ook veel minder 'echte' reiners... Geeft je toch te denken..)