zadel eindelijk af

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

zadel eindelijk af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 12:41

Zondag wordt mijn geduldig wachten eindelijk beloond. M'n zadel is namelijk af en dan mag ik het gaan passen.
Hij is wat donkerder geworden dan we van plan waren maar ik vind hem er zo ook erg mooi uit zien.
Hier alvast een voorproefje:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zondag ga ik hem met bosrtuig op mijn paard fotograferen Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 12:45

Ik vind hem echt supergaaf!!!! mooie bewerkingen in het leer!

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 12:46

Leuk hoor! Helemaal zelf ontworpen? Nu doel ik voornamelijk op de versierseltjes. Vooral dat paardekopje op de beugelriem (hoe heet zoiets?) vind ik erg mooi!
PS die stop-foto in je profiel ziet er ook cool uit hoor!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 12:47

Kwijl heel mooi!

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 12:48

Wat een prachtige versieringen!!!! Kwijl WAUW..

Als hij net zo lekker zit als dat hij mooi is zal je er veel plezier mee hebben Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:49

Trixy schreef:
beugelriem (hoe heet zoiets?)


Fender Haha!

Ik vind hem erg mooi geworden, heel apart en uniek die leerbewerkingen! Ik ben benieuwd hoe hij je gaat bevallen en natuurlijk ook wat Lois er van vindt Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 13:59

Prachtig!!!!!!!!
(ik dacht alleen dat 'ie zo licht zou worden als op de vorige foto's, dat vond ik ook wel heel apart)

Ik vind 'm echt heel mooi, die bewerkinkjes maken het echt helemaal af! En het ziet er heel comfortabel uit....

Jammer Louis, heb gisteren in de Koninginnedagloterij 1 lousy tientje gewonnen (dus eigenlijk gewoon 3.50 verlies Haha! ) anders had je voor mij ook wel aan de slag gemogen.... Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:39

Sonja schreef:
Jammer Louis, heb gisteren in de Koninginnedagloterij 1 lousy tientje gewonnen (dus eigenlijk gewoon 3.50 verlies Haha! ) anders had je voor mij ook wel aan de slag gemogen.... Haha!

*grinnik* En daarom doen wij dus niet mee aan die ongein Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:49

Ach er zit een stijgende lijn in, ik heb nog nooit wat gewonnen.
Ja, als kleuter met de kinderbingo op de camping, een kooitje met een wit muisje d'r in. En die moest ik terugbrengen van m'n moeder......

Er is dus hoop, ik denk dat ik het volgende maand maar weer ga proberen....

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:51

De bewerkingen zien er keltisch uit... zelf verzonnen?

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 14:54

Een stijgende lijn...ja...maar erg veel heb je er niet aan...van niets naar alsnog €3,50 verlies *LOL* Mocht je een grote geldprijs winnen, dan spreken wij elkaar weer Tong uitsteken Schijnheilig Ach gut

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 15:24

nee, niet zelf verzonnen. Ik heb wat boekjes thuis vol met Keltische motieven. Ik heb het paard en de hond genomen vanwege de symboliek die me wel aanstond. Heb het zadel ook "Epona"gedoopt. Het idee is dus wel origineel, de afbeeldingen authentiek Haha!
Maar ik zag op marktplaats een zadel waar ook een Keltisch paard op staat. Of die nou op hetzelfde ogenblik gemaakt is weet ik niet. Er lopen meer mensen rond met zulke ideeen dus. Dat zadel is door Willem Muijs gemaakt. Handgemaakt en het paste niet volgens de text. Beetje vaag. Voor zoveel geld zou ik het dus echt niet kopen als het niet past. Louis heeft levenslange garantie Knipoog
Ik ga d'r btw ook nog zadeltassen bij laten maken. Kon het toch niet laten nu met al m'n routekaarten thuis. Lekker op trektocht.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:56

Ja het is echt mooi geworden. Die kleur is echt mooi, de bewerkingen zijn ook hardstikke leuk! Ik ben verliefd op je zadel Clown

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:22

Super!
Ik dacht dat je de zitting zwart wilde hebben?
Persoonlijk vind ik dit dus echt veel mooier! Ik denk ook dat dit een hele mooie kleur is voor bij Lois.
Krijgen we nog een foto'tje van dat borstding (weet niet hoe dat op zijn Westerns heet Bloos )

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:43

Dat borstding kun je gewoon borsttuig noemen hoor Knipoog

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 16:45

Ik noem het altijd gewoon borsttuig. Zou niet weten wat het op z'n engels is. Wie biedt? Haha!
Zondag zit alles erop en eraan en komt ook alles op de foto. Zal voor jullie wel maandag worden want ik ga zondag fijn uit eten als ik mijn zadel heb Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:57

altijd gezellig om je zadel mee uit eten te nemen Haha! Mag Lois ook mee om z'n nieuwe zadel te vieren? *LOL*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:07

keeeeei gaaf Haha! het uiteindelijk resultaat (paard+borstuig+hoofdstel+zadel) wil ik wel kei graag zien hoor Haha! ja!
prachtig!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:17

Citaat:
Ik noem het altijd gewoon borsttuig. Zou niet weten wat het op z'n engels is. Wie biedt


BREASTCOLLAR!

zo en heb ik hem nou gewonnen ook Haha!

Zadel ziet er super uit, klasse!
maar je hebt wel een kleine zitting he.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:37

Natascha schreef:
Zal voor jullie wel maandag worden want ik ga zondag fijn uit eten als ik mijn zadel heb Vork

Ik ken iemand (zal geen namen noemen Zep Haha! ) die nam haar nieuwe zadel overal mee naar toe, dus ipv een tafeltje voor 2 een tafeltje voor drie? Cool

DubbelFun

Berichten: 88639
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:21

Superchique hoor. Misschien dat op een lichter zaddel de motieven nog mooier uit zouden zijn gekomen.
Ik hoop dat je er veel en lange ritten mee zal maken.

sablou
Berichten: 816
Geregistreerd: 09-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:59

Natascha schreef:
...Maar ik zag op marktplaats een zadel waar ook een Keltisch paard op staat. Of die nou op hetzelfde ogenblik gemaakt is weet ik niet. Er lopen meer mensen rond met zulke ideeen dus. Dat zadel is door Willem Muijs gemaakt. Handgemaakt en het paste niet volgens de text. Beetje vaag......


Ik wil hier even kwijt dat ik me niet kan voorstellen dat Willem Muijs een zadel gemaakt zou hebben dat niet past. Hoewel wij nu een klein beetje concurrent van Willem zijn, weten de insiders onder jullie, dat wij jaren terug bij Willem 2 geweldige westernzadels hebben laten maken, die gewoon erg goed zijn en nog altijd perfect passen. Een vakman.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 19:42

Mijn kont is niet klein hoor Haha! . Ik zal mezelf, m'n kont en zadel zondag op de foto laten zetten. En of een zadel van Muijs wel of niet past laat ik aan de persoon van Marktplaats over. Zag er wel mooi uit iig.
Ik neem m'n zadel niet overal mee naar toe hoor. M'n GPS en digicam wel. Electronica speeltjes van m'n vriend waar ik nu aan verslaafd ben Bloos Haha!

DubbelFun

Berichten: 88639
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 20:18

Natascha schreef:
Electronica speeltjes van m'n vriend waar ik nu aan verslaafd ben Bloos Haha!

De vriend of de speeltjes Clown

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 20:51

haha, het moet weer dubbelzinnig Haha!