NK St. Oedenrode

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 13:05

Ik was van plan om 4 dagen met mijn paard te gaan, maar ik zie net dat alle appie klassen op de donderdag zijn. Scheelt dus weer een bult geld. En verder zal ik flying high wel gaan groomen ofzo *LOL*


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 15:29

In zuidwolde doe ik dan waarschijnlijk niet mee. Ik ben dit jaar voor het eerst sinds vele jaren, geen lid van de AAHCH. He, is jouw appie al gechipt? Die van mij (ook amerikaan) kon via de nederlandse appaloosas en ik moet zeggen, ze hebben ook veel meer activiteiten. Als je trouwens ook nog zin hebt om mee te rijden in het showteam van de appies zeg je het maar!! Ik zoek nog westernruiters met appies en mensen voor het caroussel.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-01 22:16

Ik lees net ook inderdaad dat de appies niet doorgaan. Omdat er geen allround jury te vinden was die zowel paints, qh en appies mag jureren. En jawel, nederland op zijn kromst, er is 1 nl die officieel ook appies mag jureren. Maar je raad het al, dat is tegen zijn principes. Sjongejonge, dit jaar dus totaal geen puntenshows voor de appies. Schiet geen bips op zo Boos!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 09:40

Muts flying high, je snapt er niks van he Cool Natuurlijk drukt dit de pret, ik had me er toch wel op verheugd om mee te doen. Besluit zo'n pipo dat het tegen zijn principes is. Maar ja, het is zijn persoonlijke beslissing en het fijne weet ik er ook niet van, maar ik denk niet dat ie zich hier geliefd mee maakt. Leon zegt ook al dat ik pride maar moet verkopen en een leuke paint moet aanschaffen. Of kan je er ff 1 fokken?

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-01 10:00

Hihi, mag ik wel vast gaan sparen voor het inschrijfgeld. Nou, ik houd me dan toch maar stiekem bij de nl appies. veel gezelliger daar. Volgend jaar dan maar weer proberen he, wie weet haal ik oooooit nog een ROM. (als ie 28 is ofzo) Maar aan de andere kant, ik kan nog ff doortrainen zucht.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers