Wedstrijd Zuidwolde 20 april

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Wedstrijd Zuidwolde 20 april

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 16:34

Hallo luitjes!
Wie zijn er allemaal naar de Easter Sunday Show geweest en wat vonden jullie ervan en dan voornamelijk van de jurering?


alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-03 17:11

Ja, dit was lachen vandaag! Haha!
bij de trail gaf de jury voornamelijk negens en tienen weg en in de reining waren het voornamelijk pluspunten die de boventoon voerden! Heb nog nooit zo'n hoge score gehad Schijnheilig Maar je hebt gelijk: het is goed als training, en aangezien we dat hard nodig hebben, blijven we gewoon deze wedstrijden meedoen! . Het is altijd wel gezellig toch?


alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 17:55

Oeps, dit maakt wel een hele hoop tongen los geloof ik! Ik was alleen maar benieuwd wat mensen van de JURERING vonden want ik ben zelf nog niet zo bekend met alle juryleden(wel of geen WRAN). Het is niet mijn bedoeling om deze meneer af te kraken, hoor! Deze oefenwedsrijden heb ik hard nodig! Was alleen benieuwd wat andere bokkers er van vonden!

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 18:57

Smokey, ik ben heel blij met m'n prijzen, hoor! Ik was heel verbaasd over de hoge uitslagen. Wat ik heel jammer vond is dat er in de horsemanship een ruiter een hele nette proef reed en dat die niet werd uitgenodigd voor het railwork. Dat vind ik een beetje krom.

In de pleasure had ik trouwens mijn grootste overwinning behaald! Geen prijs, maar dit is een heel moeilijk onderdeel voor mij en mijn paardje! Met ieder klein stapje verbetering ben ik heel blij! Dat doet me veel meer dan die lintjes!

Ik wou graag wat reacties horen van andere mensen, je hoort mij niet klagen hoor!

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 22:07

Anna-Jelly; ik deed mee met m'n (te)gekke Clown Haflinger Mistral. Zoals m'n nickname al doet vermoeden?....Herkenbaar aan onze paarse outfit! Party!!

alpenquarter
Berichten: 191
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Wijnjewoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-03 19:10

Hopelijk sluit dit onderwerp zich nou af Lips are sealed , ik had namelijk niet zoveel negatieve reacties verwacht en nu voel ik me een beetje schuldig omdat ik dit topic heb geplaatst Verward . Als Regina dit leest; ik rij altijd met veel plezier bij haar wedstrijden Lachen en ik vind het ook altijd heel gezellig. De hele familie is er altijd druk mee bezig maar hebben altijd tijd voor een babbeltje. En inderdaad het is een hele organisatie en als je dan zo'n berg commentaar over je heen krijgt is dat niet leuk . Zet zelf maar eens een wedstrijd op touw, denk dat het vies zal tegenvallen.
Dus Regina; Hopelijk blijf je deze wedstrijden organiseren en Wran-wedstrijden, want misschien gaat er wel es wat mis, ik vind het toch heel knap dat je het toch weer voorelkaar krijgt en dat in een altijd opgewekte stemming *LOL*
Veel succes met je nieuwe aanwinst(en)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 39 bezoekers