Voer-update voor de liefhebbers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 10:58

Vera, heeft ie nu ook vet op zijn ribben of gewoon een vette pens??? Een vette pens is natuurlijk niet gewenst, maar wat vet op de ribben (en zijn billen??) zal niet misstaan, maar maak er geen worst op poten van, Lachen

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....



FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 23:17

vera"]
[quote="Sugarmiss schreef:
Achter de Squad over de dijk dus, en al hij wegspringt..zwemmen is ook goed voor de beweging Lachen

Hahahaha, wordt eerder een prutrace hier! Extreme duivel
[/quote]

Blubberworstelen is ergggg populair hoor, bij de toeristen!!!! We gaan 'm zondag eens vakkundig bestuderen als ie nog even de trailer afkomt, *LOL* .
Ik ben zoooo benieuwd naar m'n dreuteltje, Lovers .....

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 11:34

vera"]
[quote="FlyingHigh schreef:
We gaan 'm zondag eens vakkundig bestuderen als ie nog even de trailer afkomt, *LOL* .
Ik ben zoooo benieuwd naar m'n dreuteltje, Lovers .....

Haha, we hebben stiekem geoefend en de trailer doettie nu met twee vingers in de neus (enne... een hand vol snoepjes Haha! )

Net een grote wandeling gemaakt met meneer maar ik ben doof aan mijn rechteroor want hij heeft alleen maar lopen gillen naar alle paarden die hij overal in de wei zag staan Lips are sealed . Hij kan dan ook heel stoer doen, leuk maaien met zijn voorbenen en wild zwaaien met zijn hoofd Extreme duivel Haha!
Effe en toen was hij weer heeeeeeeel braaf Lovers "als ik dan moet wild mag doen dan ga ik nog maar harder gillen" }> Knipoog
[/quote]

Hormonen.......................die voorjaars- vlinders gaan fladderen en zijn ballen jeuken, Lips are sealed .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers