Invoerkosten verbonden aan importeren zadel?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Invoerkosten verbonden aan importeren zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 19:55

Wie heeft er wel eens een zadel uit Amerika meegebracht? Ik vraag me dus af of je daar invoerrechten voor moet betalen. Als ik een zadel op laat sturen kost dat me $ 264 volgens de shop daar. Doe ik dus echt niet .


flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 11:44

Mijn zus gaat met de Pasen 2 weken naar Amerika, ik zou het zadel naar haar kunnen laten opsturen (doet Horsesaddleshop gratis) en zij moet het dan meenemen naar Nederland. Ik neem aan dat het zadel in een doos zit, wordt volgens mij in Amerika met UPS verzonden maar ik wil niet dat zij allerlei toestanden op het vliegveld ermee krijgt. Wel overbagage denk ik maar zij op een lijnvlucht mag je al meer meenemen dan de 20 kg op een charter.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-03 16:58

Ik heb het zadel hier al gepast maar degene van wie dat Fabtron zadel is weet nog niet of ze het wil verkopen. Zij heeft trouwens sqhb's en ik wil liever fqhb's, dan past het nog beter denk ik.

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-03 16:03

Hm, ik kan het altijd wel weer verkopen, als ik er maar niet teveel op verlies maar het is dan toch een nieuw zadel dat als je het hier kan kopen een stuk duurder is. Ik zal eens gaan kijken bij de westernzaak in Eesergroen, daar schijnen ze Fabtron te verkopen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 2 bezoekers