hulp gezocht lessen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 06:50

Heb je vervoer of zoek je iemand aan huis? Als je vervoer hebt kun je misschien naar lelystad crossen of zuidwolde of hoenderloo offe.. weet zo snel niks meer te bedenken maar er zitten er vast meer in de buurt. Ik zou best wel langs willen komen en je wat willen vertellen maar zodra ik dat doe moet ik meteen bij de professionals starten dus dat doe ik maar niet Lachen


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 13:07

Lelystad, zuidwolde, elburg en hoenderloo is lessen op een lespaard ook mogelijk. Zodra ik iemand les geef/aanwijzingen oid, schijn ik een professionele trainer te zijn (volgens de regels) en mag ik niet meer beginners of amateurs starten. Vreemd maar waar helaas.


cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 14:08

Tja, daar kan ik me alleen maar bij aansluiten. Ik wou dat dat bestond, een perfect volleerd lespaard. Maar helaas zijn dat dan vaak de toppaarden die dus ook alleen maar in de sport lopen. Ik heb wel goed les voor 15 piek Party!! Dit is zelfs ook nog een prive les. Maar, die griet is inmiddels aan haar verdere opleiding bezig en zodra ze daar de papieren van binnen heeft gaan de prijzen wel omhoog. Groot gelijk heeft ze, maar ik waardeer haar eerlijkheid dat ze met haar huidige opleiding niet meer vraagt. (alhoewel ze dat zeker verdient)

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 22:22

Of je ziet juist bij de beginners mensen daar al jaaaaaren in rijden. Kopen een ouder goed getraind paard en denken dat ze met een lange sliding en snelle spin alles kunnen winnen. Helaas, maar wat doe je eraan. Beter is misschien om het hele systeem te veranderen en alles volgens dezelfde regels te rijden maar dat zal wel nooit lukken.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-01 22:27

Ik vind dat juist beginners les zouden moeten krijgen van een prof of op een volleerd western paard. Leer je wel meteen alles goed.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 06:34

Goh blaze, en buiten in het bos zou je niet kunnen trainen???? Nou, genoeg heuvels hier in de buurt, als je die in stap of draf neemt train je wel degelijk de achterhand. Op de lange paden kan je mooi je galop en wissels oefenen. Ook in 1 tempo rijden kan je goed leren buiten. Bovendien blijft je paard er veel frisser van in de kop en ze hebben helemaal geen 5 x trainen nodig per week. Van die saaie rondjes in de bak, daar wordt je paard zeker vrolijk van Frusty

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 12:21

Hoi [***], mijn paard staat in de omgeving van Dronten. Als je het leuk lijkt mag je best een keer langs komen hoor.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 17:49

Was het maar waar, ik zit daar ook nog steeds op te wachten. Cool Maar toch he, juist als je op een ervaren paard leert rijden leer je wel hoe het aan zou 'moeten' voelen. Als je dan op je eigen groene paard stapt weet je tenminste waar je naartoe moet werken. Ik had dat ook graag gewild maar ik heb de moeilijk weg gekozen door als beginnende westernruiter een groen paard western in te rijden. Maar we komen er vanzelf wel Clown

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 17:53

Enne [***], ga eens naar lessen kijken ofzo, daar steek je ook heel wat van op. Ik zoek ook nog een groom Cool kan je mooi ook meteen op de wedstrijden alles bekijken. Tja, mijn vriend ging altijd mee maar nu ik eindelijk mijn E-rijbewijs heb ben ik helaas weer op mezelf aangewezen.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-01 22:21

Ik zou dat zelf echt niet kunnen. Trainen, lessen volgen en er vervolgens niks mee doen. Juist door af en toe wedstrijden te rijden weet ik hoe ik ervoor sta met mijn paard en waar nog aan gewerkt moet worden. En je hebt iets om voor te werken NAAST DE LOL DIE JE DAARAAN BELEEFD (he blaze Schijnheilig )

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 06:39

ja, hoe zit dat eigenlijk. Ben je daar permanent aan het werk, of tijdelijk ofzo. En hoe ben je daar terecht gekomen? (weest niet bevreesd, ik blijf lekker in nl hoor *LOL* )

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-01 21:36

Als je op lespaarden rijdt heb je ook weer verscheidene karakters en opleidingsnivo's. En dan af en toe je eigen paardje meenemen ofzo.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 06:39

Blaze, je hebt gelijk. 's nachts kan je heel veel leren van bekende trainers, vooral hoe het niet moet helaas. Dan zijn de ringstewarts weg (of hoe die lui ook heten ) en begint het feest pas echt. Maar, ook daar leer je weer van.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-01 18:38

Hoi [***], de mail met kaartje is onderweg. Dus dan zie ik je woensdag waarschijnlijk? Uh.. flying high, kom jij dan ook EINDELIJK eens een keertje naar pride en zijn nieuwe onderkomen kijken ? Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers