Wat is een reele prijs voor deze paardjes?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cer

Berichten: 30135
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 09:15

Himyar schreef:
Maar wat ik hiermee wil zeggen is, dat als je niet flink in de portemonnaie wilt tasten, je ook niet kunt verwachten dat je een redelijke Quarter horse kunt kopen. Je kunt hiervan balen, maar zo is het eenmaal.


Mijn ervaring is dat er vreselijk veel geld gevraagd wordt voor oliebol, alleen omdat het een quarter is die bij een bekende stal vandaan komt.. Haha!
(6000 euro voor veulens van een ocd hengst uit een lesmerrie is niks...)

het is maar net wat de gek ervoor geeft. Als je een beetje gaat spitten naar wat de particulier in zn achtertuin heeft staan, kom je soms voor leuk geld een heel eind....maar je moet er wel even je best voor doen.



Cer

Berichten: 30135
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 09:45

Himyar schreef:
. Met die lastig te rijden schimmel heb ik wel een mooi bronzen beeld, uit Amerika toegestuurd gekregen, gewonnen in de aged mares halter. Op zichzelf dus ook een prestatie en in feite dus waardeverhogend voor je paard.


Jep, en wat ik bedoel te zeggen is dat je op een bronzen beeld niet kunt rijden... Dus dat het waardeverhogend zou zijn, is heel leuk, maar je had waarschijnlijk liever paard gehad wat makkelijker te rijden zou zijn?

En prestaties van de vader kunnen leuk zijn, maar wil niet zeggen dat de afstammelingetjes dat ook kunnen, en te handelen zijn...
Proefondervindelijk uitvinden inderdaad, dan kan je zelf de waarde een beetje bepalen.

Kopen vanaf foto of video,zeker niet doen, ze filmen bijvoorbeeld niet dat je de stal uitgehoekt wordt enzo... Sta je met je geweldige prestatie paard die je niet kan pakken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 bezoekers