Lekker gereden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Lekker gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 11:42

Gewoon even een berichtje om te zeggen dat ik gisteravond heerlijk heb gereden. Had mijn dressuur/western les gister, stap, draf, galop. Mooie stelling op de cirkel, recht op de rechte lijnen, zijgangetjes. Gewoon pure basis, ook met een klare reiner van groot belang. Geen stop, geen spin, geen changement......voor Flash een goede afwisseling.

Paulus zit anderhalve week in Amerika dus ik kan Flash lekker rondsturen. Hij moet voor zijn werk een week daar zijn maar vliegt dan door naar Dallas, waar hij 4 dagen bij Ruben van Dorp blijft om onze Ace te gaan rijden, de mazzelaar Clown
Die week werk vindt hij maar niets maar die paar dagen rijden, daar kijkt hij echt naar uit

Nu maar hopen dat hij vaak belt en mij goed op de hoogte houdt, ik ben erg nieuwsgierig en brand van verlangen om te weten hoe Ace is op dit moment. We hebben wel een nieuwe video gekregen van Ruben maar in het echt is het toch leuker.

Groetjes, Gisela

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 12:28

Kun je de video niet uploaden, kunnen we allemaal even genieten Haha! Haha!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 15:48

Ja doet dat maar eens ja, uploaden Lachen

Ik vind het altijd heerlijk als ik lekker gereden heb. Dan heb je nog de hele dag een fijn gevoel Party!! Dan heeft mn paardje ook altijd goede zin wat natuurlijk logisch is, merk je echt dat ze er zin in heeft om hr best voor je te doen.

Trinity
Berichten: 416
Geregistreerd: 10-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:33

lekkuh dat je zo lekker gereden hebt fijn.
Ik ben heel benieuwd ik hoop dat Paulus het naar zijn zin heeft bij Ace (zal vast wel).

Groetjes Trin

Ps: ik heb ook lekker gereden vandaag.(effe off topic)

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-03 10:49

Heeft iemand anders dat nou ook....dat je in de stal komt en al weet dat je lekker gaat rijden of niet?

Soms kom je op stal en dan zie je aan het paard dat ze zich lekker voelen en dan gaat het meestal met rijden erg goed. Soms kom je op stal en dan zijn ze een beetje "knorrig" en dan gaat het rijden meestal ook niet zo lekker.

Flash gaat zo eerst lekker de wei op en dan na 2 uurtjes haal ik hem eruit en ga ik lekker rijden. Mooi weer vandaag dus lekker in de buitenbak in het zonnetje. Pling

Groetjes, Gies

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 11:49

Ja dat kun je meestal al wel zien aan je paard ja. ik aan het mijne iig ook Lachen Ik ga de laatste tijd bijna iedere dag de bossen in dus fijn rijden doen we tegenwoordig bijna iedere dag. behalve als ik haar niet laat gaan. Dan wordt ze boos op me en begint ze allemaal rare stuiters te maken Extreme duivel Nou ja uiteindelijk krijgt ze me er dan wel lekker voor... ja ik weet het lekker consequent, maar dan laat ik haar eerst even een tijdje netjes langzaam stappen en als ze het dan opgegeven heeft laat ik haar meestal een stukje gaan. Daarna zit ze dan zoooo fijn echt relaxed!

ik vind het zelf natuurlijk (en stiekem) ook superleuk om ff te testen hoe snel ze nog is op de kwart mijl op 21 jarige leeftijd Clown

Willeke001
Berichten: 41
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Ternaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 18:43

Heeeee meiden ik wou even zeggen dat ik vandaag lekker heb gewandeld met mijn paard !!!!!!!!!!!!!

Willeke001
Berichten: 41
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Ternaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 18:44

(D)

Willeke001
Berichten: 41
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Ternaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 18:45

sorry beetje mislukt berichtje !!!!!

Doris200
Berichten: 74
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Bussum/ H'sumse Meent

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 22:42

Is ie ziek? Toch niet ernstig dan hoop ik?