Vergeten te bieden op e-bay; Mc Cellan

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Vergeten te bieden op e-bay; Mc Cellan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-03 21:10

Heb ik nu mazzel gehad dat ik dit zadel niet heb gekocht?? Graag een mening of twee. Laatste keer dat ik keek stond hij op 91 € Is de prijs toch best wel gestegen.

Ik geloof toch dat ie te smal was voor mijn tink. Wie heeft er ooit op een mc Cellan gereden?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 41573&rd=1

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 23:16

sorry kreeg de foto niet geplaatst,er zijn twee uitvoeringen van dit zadel : de originele en de cavalery een luxe uitvoering.
de originele die de naam draagt van zijn uitvinder,tijdens de burgeroorlog,is een zadel juist gemaakt om op vele paarden te passen ,zeker die van het leger,is in het begin een beetje spartaans maar het went wel snel,heb er mee gereden van hoek van holland tot Den Helder en zat na een uurtje wel lekker,de cavelery is luxe heerlijk zacht en een goed zadel ,tegenwoordig met een kunstof boom zeer geschikt voor endurance,lekker licht van gewicht,o ja doordat het zadel aan de onderkant redelijk vlak is past hij op zo veel paarden.
Afbeelding

DubbelFun

Berichten: 88633
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 23:25

Dapperdier, het zadel wat je hier neerzet is volgens mij een pakzadel waar ze een hoesje overheen gedaan hebben zodat je toch nog een beetje fatsoenlijk kan zitten Haha!

Het zou niet mijn keus zijn iig.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 01:19

is leuk sugar maar het is echt een mcClellan hoor,alleen een kale uitvoering,met een zithoesje er op, de sleuf in het zadel is werkelijk zo groot,heb er zelf een gereden.

Signe

Berichten: 5807
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-03 09:52

Bedankt voor de info Westernworld. Ik zag ze te koop bij Heu & Hott. Weet jij toevallig nog wat andere adresjes waar ze te koop zijn?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-03 16:27

Mc Lellan's verkopen ze bij die westernzaak in Groessen (ben de naam weer eens kwijt). Ik heb er zelf eentje voor erbij die gewoon dicht is aan de zijkant ipv de kale uitvoering en het zit best goed.
Afbeelding
Ziet er een beetje stom uit hier op de foto zonder beugels Haha!
Ik rijd er nu op totdat mijn nieuwe westernzadel klaar is. Niet zo fijn als m'n OF maar toch comfortabel op lange afstanden.