Gestolen spullen, iemand tips?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Gestolen spullen, iemand tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 20:48

Voor een kennis van me

Datum: 28-02-2003

Melding: GESTOLEN WOENSDAGNACHT 26-27 FEBRUARI 2003 ons Bob Avila Zadel: 1 jaar oud, licht van kleur, basketwave weinig zilver, oranje bruine zitting, metalen stijgbeugels en een zwarte proffessional choice singel eraan.
1 eenoorshoofdstel met een correctional.
1 hoofdstel met een mylerbit lange scharen, hoge poort,
1 hoofdstel met een gewoon bit medium vaste poort,
1 eenoorshoofdstel met een speciale poort in Nederland niet te krijgen met brede aluminium scharen,
los hoofdstel met 0-trens zonder teugels, een leren halster en een losse set teugels met musketonhaken eraan.
Een groen met zwarte Proffesional Choice Air ride Pad. O.A.

deze spullen zijn gestolen op Manege Kalverhoek, Wijdewormer uit een goed afgesloten zadelkamer. totale schade was 4 zadels en 25 hoofdstellen. Wie info heeft over deze laffe daad bel me, alle tips zijn welkom. Ik wil er alles aan doen om mijn spullen weer terug te krijgen. En wees gewaarschuwd het dievengilde is weer op pad en veroorzaakt weer veel leed en een hoop verdriet!!!! Francis en Peter Vlottes

Voor tips PB me even.



Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-03 22:19

Alle info die er over de spullen heb staan hier op. Dit berichtje staat ook op een andere site, maar ik had gezegd het even op Bokt te zetten.
Je weet maar nooit.

Mocht er iemand zijn die een verdenking heeft dan geef ik wel haar e-mail en telefoonnummer.
Maar zet het liever niet op internet. Had ze zelf wel op een andere site gedaan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers