NQHA ingestort???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
YOYO
Berichten: 62
Geregistreerd: 28-01-03

NQHA ingestort???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-03 21:52

Ik hoorde van kennissen dat bij de laatste vergadering de enige verkiesbare voorzitter en een bestuurslid zijn weggestemd en er nu geen voorzitter meer is en het bestuur nog uit drie mensen bestaat.

Geen NQHA meer???


Wie weet er meer van want dat kan toch niet waar zijn?

Henriette
Berichten: 725
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 13:29

Ik hoop inderdaad dat dat een roddel is!

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 13:52

Dat er problemen zijn binnen de NQHA weet iedereen. Persoonlijk kan ik me indenken dat mensen niet staan te springen om dit werk te doen, zeker niet gezien het gebeurde op wedstrijden.

Misschien moeten de NQHA gaan fuseren met België of Duitsland Haha!

Ods
Forumcoordinator

Berichten: 38702
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 18:20

Wat is er dan gebeurd op de wedstrijd?

Citaat:
Misschien moeten de NQHA gaan fuseren met België of Duitsland
Laten ze dan AUB samenwerken met Duitsland!!

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 20:21

Oude Koe Koe ODS, maar het is G niet in dank afgenomen en ik benijd haar niets.

Ik vraag me af hoe de AQHA hier mee omgaat Verward

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-03 21:25

hoi,

hier hoorde ik toevallig vanavond ook iets over... (uit 2e hand) Haha! maar schijnt dus idd waar te zijn...
De NQHA zit zonder bestuur.... Scheve mond


qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 08:46

jeetje, als dit echt waar is ?
ik ga meteen even bellen vandaag om te horen of het zo is.
ik heb het altijd jammer gevonden dat we g niet op andere gedachten hebben kunnen brengen.

mahe
Berichten: 51
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-03 23:28

We hebben toch één Europa

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 09:37

mahe schreef:
We hebben toch één Europa


Klinkt leuk, maar ik denk dat we dan als klein land in een vergetelhoekje raken.
Trouwens ook in Amerika zijn er heel veel 'affiliates' die de AQHA vertegenwoordigen, elke staat heeft er minstens één.

cornelia
Berichten: 16
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Bourtange

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 13:44

Hallo allemaal,

Sinds kort dus ook op bokt, leuke site en zo te zien mensen zoals Sugarmiss die behoorlijk veel van AQHA regels weet.
Even over de NQHA, dez is NIET ter ziele. Dat kan ook niet want zelfs met drie personen is er bestaansrecht. Wat wel erg is dat een groep leden in staat is om persoonlijke redenen mensen weg te stemmen. We verzamelen voldoende machtigingen en krijgen dit zo voor elkaar. Een groep van 11 mensen is dus instaat te proberen een vereniging ten gronde te richten of een ander beleid af te dwingen bij een vereniging. Ik denk dat leden zich dit onvoldoende realiseren. De mensen zijn niet weg gestemd vanwege hun capaciteieten, maar omdat ze een persoonlijk probleem hadden. Jammer en schandalig.
Laat het niet weer zover komen en kom dus op de leden vergadering 5 april in Maarsbergen en laat je eigen stem horen.Wat willen we nu echt???

Groeten Gerrie bijsterbosch[/img]

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 14:23

Laat het niet weer zover komen en kom dus op de leden vergadering 5 april in Maarsbergen en laat je eigen stem horen.Wat willen we nu echt???

Groeten Gerrie bijsterbosch[/img][/quote]

fijn om je weer te horen, ik hoop ook dat je het weer oppakt.

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 14:35

QHman: je moet toch eens leren quoten Haha! ik zal je een PB sturen met wat uitleg.

Cornelia: welkom op Bokt. Het is altijd prettig een 'insider' te hebben, zodat je niet afhankelijk bent van 'horen zeggen'.

Nu weet ik uit ervaring dat de ledenvergaderingen altijd zeer magertjes bezocht waren. Maarsbergen ligt niet voor iedereen naast de deur en je moet ook maar tijd (en zin) hebben om te gaan.
Is het mogelijk om per volmacht te stemmen. Ik kan me indenken dat het voor bepaalde items nodig is een breder draagvlak te hebben. Per volmacht stemmen zou dan een oplossing kunnen zijn voor die mensen die jullie wel een warm hart toedragen, maar fysiek niet in staat zijn om aanwezig te zijn.

Ik heb me nog niet verdiept in welke modus dat gevat kan worden, ik gooi maar iets in de groep Haha!

Vallerina
Berichten: 137
Geregistreerd: 05-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 14:41

Hoi Gerrie,

zit jij er nou nog wel in of niet? Ga je je ook weer aktief inzetten?

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 14:59

Vallerina schreef:
Hoi Gerrie,

zit jij er nou nog wel in of niet? Ga je je ook weer aktief inzetten?


geef nou antwoord gerrie
alleen met jou hulp kunnen we die puinhoop aan

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 15:10

Iemand die niet online is kan ook niet antwoorden. Ze komt hier vast nog wel op terug Lachen

qhman
Berichten: 164
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 15:45

Iemand die niet online is kan ook niet antwoorden. Ze komt hier vast nog wel op terug
Citaat:
jammer want ik zou het goed vinden als deze vrouw, geloof me als ik zeg, als er iemand is afgezeikt is zij het wel, terug komt. de kennis die zij in huis heeft is goud waard voor deze ras vereniging.


doe ik het nu goed sugarmiss, bedankt voor je uitleg.

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 18:14

Het gaat de goeie kant op Haha! , misschien nog eens een lesje voor gevorderden Haha!

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 18:55

Frappant is dat iedereen loopt te roepen over de NQHA; oh hoe moet het nou zonder Gerrie? Oh wat een ellende! Oh hoe moet het nu? Oh hoe kan dat nou?

.......OMDAT LEDEN NIET komen opdagen als ze gebruik kunnen maken van hun stemrecht en gebruik kunnen maken van het feit dat hun stem op een ledenvergadering gehoord kan worden.

Ik had graag Gerrie gehouden als voorzitster. Ze is streng maar er valt mee te praten. Heb je een goede beredenering dan is Gerrie bereid om naar je te luisteren. Er zijn weinig mensen met zoveel hart voor de club als Gerrie. Maar na alle ellende snap ik wel dat ze het niet meer wil.

Dat dit kon gebeuren daar hebben we allemaal aan bijgedragen. Ik zeg wel "we" maar ik ben geen lid van de NQHA. Toch steek ik ook de hand in eigen boezem. Waarom? Als het op vergaderen in vrije tijd aankomt houden de meeste mensen het voor gezien en daar zal ik geen uitzondering op zijn. Excuses voor niet komen kunnen altijd gevonden worden........

Paulus is wel lid van de NQHA. Op 5 april zullen wij zeker op de vergadering zijn.

Groetjes, Gisela

cornelia
Berichten: 16
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Bourtange

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:50

hallo,

ergens doe ik iets fout want ik typ dit al voor de derde keer, maar vooruit.
Leuk om toch positieve reacties te lezen. Maar nee ik wodt niet meer actief. Je mag je stem altijd aan een ander meegeven of opsturen. die persoon moet dan wel lid zijn. Op dez manier is het dus ook gelukt personen eruit of er totaal niet in te stemmen. Als je niet kunt zorg dan dat je stem(uiteraard bij een juiste persoon) terecht komt, zodat je stem wel gebruikt kan worden. Een lid mag twee stemmen van andere leden uitbrengen.

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 19:53

Ideetje voor tekst die wel eens 'kwijt'raakt. Blok het af en toe en sla het op met Ctrl-C, dan kun je het altijd terughalen met Ctrl-V.
Hier nog iemand die daar schade en schande wijs geworden is Lachen

cornelia
Berichten: 16
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Bourtange

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:03

Sugarmiss schreef:
Oude Koe Koe ODS, maar het is G niet in dank afgenomen en ik benijd haar niets.

Ik vraag me af hoe de AQHA hier mee omgaat Verward

Die kunnen hier niets mee dat kunnen alleen onze leden

cornelia
Berichten: 16
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: Bourtange

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:18

Hallo Bokkers

Ik ben dus helemaal nieuw, nu heb ik ook persoonlijke berichtjes ontvangen maar geen idee hoe te reageren.
bedankt voor de fijne berichten, helaas zullen de goede onder de slechte moeten lijden maar ik heb er echt mijn buik van vol.
Hoe het verder gaat moeten we afwachten. Ik weet niet of Jeanet en tim zich opnieuw kandidaat willen stellen. Maar er zullen zeker kandidaten voorgedragen worden door de mensen die voor deze blamage hebben gezorgd.
Je kunt alrijd iemand namens jezelf machtigen, daarom is dit ook
: gebeurt. Als iemand zijn machtiging
:wil overdragen stuur hem dan naar mij op. Vermeld dan Hierbij (eigen naam) machtig ik......... om mijn stem uit te brengen. Ieder lid mag twee machtigingen uitdragen. Ze moeten dus niet allemaal op mijn naam komen.Wanneer je voldoende vertrouwen in mij heb, laat ik de stem uitbrengen door mensen die ook meegaan. Oftewel natuurlijk altijd beter, kom zelf want ik heb het niet zo op politieke spelletjes
Extreme duivel kom en neem de machtiging van vriend of vriendin mee. Ik heb geen idee hoe het met het jeugd team gaat lopen.Henk en Jeanette waren een goed team. ik weet ook niet of henk met iemand anders wil samenwerken.

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:27

ik heb nog maar sinds kort een quarter,
Roel is sinds een half jaar lid,
maar ik snap er helemaal niks van Verward
ik ken geen oude Koe Koe
ik weet niks van persoonlijke problemen.

maar toch schijn ik dat te moeten weten want anders stem ik op een verkeerd persoon Verward
roel zit in het jeugdteam dus ik heb wel met het nqha te maken.
help!!!

ja, ik ben echt nog erg onwetend. Bloos

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:29

Jos; leg je oor (en ook de rest) te raden bij diverse mensen die er meer van weten. Aan de andere kant sta je er natuurlijk wel heerlijk onbevangen/onbevooroordeeld tegenover Lachen

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-03 20:34

ik wil gewoon lekker onbevangen blijven.
ik zit dus echt niet te springen om in een beerput te duiken, want dat begrijp ik hieruit.

helaas zit roel in het jeugd team.