vraag wie gaat naar Sil en diana werkvakantie??...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 21:40

Ga a.s week er heen! Dus zal dan wel in onderhandeling gaan ivm de zomervakantie....(grijns!)
Mocht iemand het nog vreselijk erg vinden dat hij/zij een plekje over heeft op de trailer, bied ik me geheel vrijwillig (nou ja, mijn pony dan) aan om daar gebruik van te maken! Hihi
Wie?...Misschien wel een idee om een vrachtwagen van zuid-noord te laten rijden en iedereen op te pikken, hoorde ook al geuchten dat Xono opgehaald ging worden..Wordt dan wel erg druk als we in 1 keer met z'n allen komen........Mmm, toch maar niet doen misschien...



Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 18:06

Jah! Een weekje tussendoor hé? Kan ook..

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-03 18:51

Ja, Heb je gezien Maaike (d8 ik, er zijn afgelopen week wel meer namen genoemd). Het was maar ff, was toen de paddocs aan het uitzetten, ze zijn nu echt bijna af...
Ik kom ong. 3 augustus, 2 heb ik een endurance en kom daarna, dus zal je ook wel zien colin! Best leuk, jij ziet nu bijna iedereen...

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-03 13:59

Of topic *
Oh! Dan zie ik je vast wel in Wittelte.....Moet je wel je startnummer even doorgeven hoor! Op wat voor paard rijd jij? Ik ben te herkennen aan de ouwe Fjord, western gereden, waarschijnlijk op bosal!*

On topic*
Ja, ze staan naast de buitenbak, toen ik er was moesten er alleen nog een paar palen de grond in, verder alleen een kwestie van het draad eromheen, heb me vooral bezig gehouden met meetwerk (dus als ze scheef staan weten jullie wie je moet aankijken!!)

Kantine? Bedoel je binnen (keuken) of de kantine in aanmaak? Ik heb inderdaad lang haar, roodachting, misschien wat bruin en blond in te herkennen, geen specifieke kleur volgens de kapper en meestal in een staart ja.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-03 22:24

Me too!!!!!!!!!!!!!

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-03 22:18

Ja, Sono, je hebt gelijk..Maar het is gewoon heeeeeeeeeeeeeeeeel gezellig daar, je moet bovendien toch IETS zeggen..
Bovendien moet ik nog tot de zomervakantie naar school (we zijn wel de eersten dit jaar, het noorden, die vakantie hebben.)Jij bent in mei(??) al vrij toch?!

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 00:36

Grrr!
Ja, ik kom begin aug. 2 weken! Waarschijnlijk met mijn wlshje - dan 4 jaar, ga ik er weer op "proberen" te rijden. Op zich ies ie braaf, maar het is wel een draakje. Ga met hen bekijken hoe dat gaat ivm ernstig draadbeen een jaar geleden.
Nu doe ik al veel aan de hand met hem (vooral trucjes: liggen, zitten, knielen, enz.) Hierdoor is ie sterker geworden en ga ik duzz weer een poging wagen!!
Zal je dan wel meeten! Of je moet beslissen er dan ineens 2 wk tussenuit te knijpen (??)!!!!

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-03 23:59

"t is het draakje dat in mijn avatar staat!!
25e heeft de DA een lezing, waar ik (nou ja, mijn pony) ook heen ga als levend bewijsmateriaal!!!!Ben trouwens ook heel erg beniewd naar jouwn Budje!

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:06

Leuk!! Wanneer?
(Meiden? vergeet XoNo niet!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 bezoekers