Vraag aan bokkers m.b.t. adverteren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sablou
Berichten: 816
Geregistreerd: 09-08-01

Vraag aan bokkers m.b.t. adverteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-03 11:07

Wij zouden graag wat meer adverteren . Daar komen aspecten bij, zoals “betaalbaar” en juiste doelgroep.

Nou heb ik de redactie van De Quarter aangeschreven, maar geen enkele reactie mogen ontvangen Slapen . De BIT is (naar mijn mening) een beetje “over done” voor ons en de kosten zijn vrij hoog.

Vraagje aan de bokkers:
Wie heeft naam-adres + e-mail-adres van uitgeverijen / belangengroepen waar wij zinvol zouden kunnen adverteren, tegen redelijke kosten.

MVG Louis

Bonnigje

Berichten: 2296
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 11:23


DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 11:48

Waarom kijk je ook niet eens over de grens Lachen

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 13:09

Je noemde de BIT vrijd duur. Ik neem aan dat je dan de grote advertenties bedoelt? Persoonlijk kijk ik daar vrij weinig naar, tenzij ik iets echt zoek. De kleine advertenties pluis ik wel uit en volgens mij hebben meer mensen die gewoonte.
Wij adverteren ook veel voor ons bedrijf en merken dat het noemen van de website heel veel scheelt (we hebben een loogbedrijf en verkopen oude meubelen). Op Marktplaats, als je je website noemt moet je wel E 6,- betalen maar kranten zijn duurder en bereiken minder mensen.
Veel voorbeelden fotograferen van b.v. de zadels die je aan het maken bent en de voortgang ervan. Dat is echt geweldig en mensen zien hoe druk je er mee bent.
Ik zou het in jullie geval ook in Duitsland proberen in de bladen.
Aanmelden als link op iedere site die met western of country te maken heeft.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 13:28

Ik zou ook eens de hoefslag proberen, zei plaatsen ook regelmatig artikelen over westernrijden.
Zorg dan dat je je advertentie plaatst wanneer er weer iets over western instaat of recreatie rijden.


Ook kun je Nvvr proberen, dan berijk je publiek die veel buiterijd en wellicht op zoek is naar een lekker zittend zadel.

En zelf denk ik dat je in Duitsland ook wel succes kan boeken, aangezien het westernrijden ook zeer ppopulair is.

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 13:40


flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 15:07

Bonnigje schreef:


Yep!! Erg belangrijk!
Ik ga namelijk voor Western Horseworld schrijven en misschien dat ik wel eens een artikel aan een 'zadelmaker' mag wijden en dan heb je straks alle belangrijke informatie op een rijtje: Het is voor jou reclame, maar voor de lezers interessant te lezen hoe een zadel in elkaar gezet wordt, wat de verschillende stappen zijn in het maken van een zadel etc.
Ik zal het voorstel eens aankaarten..

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 01:25

Hoi,

de meeste bladen zijn hier al wel genoemd.... maar gezien jullie werk, dacht ik eigenlijk gelijk aan het blad ''landleven'' .
Ik weet niet of je het blad kent, maar is misschien een idee....
en is ook gewoon te koop in de boekwinkel en dus ook toegankelijk voor iedereen.
De WRAN & de Quarter heb je wel de ''western mensen'', maar moet je weer een abonnement op hebben.
Het blad landleven wordt graag gelezen door verschillende mensen, v. western tot bourgondisch etc.

groetjes & succes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 02:29

Hoi, ik mis er nog eentje en dat is De Paardenkrant. De Paardenkrant is heel erg breed, er wordt ook regelmatig verslag gedaan van wedstrijden en andere activiteiten op het gebied van de westernsport en achtergronden achter ruiters, etc. Zo'n beetje alles komt wel aan bod in De Paardenkrant. Misschien is het de moeite waard om daar eens te informeren? De uitgever is Reed Business Publications (uit t hoofd), de website is www.paardenkrant.nl.

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 02:46

Hi,

heb even op jullie site gekeken, en een kleine tip, verduidelijk die een klein beetje..Ik vind m heel erg mooi, alleen ik als leek snap niet goed wát jullie nu aanbieden?!

Uit de vorige berichten begrijp ik dat het om westernzadels gaat? Misschien vinden jullie het iets om een advertentie te plaatsen in het Tinkerland Magazine. Dit is een redelijk klein blad, maar met toch nog een hoop abonnees. Dit zijn allemaal Tinkereigenaren en die hebben over het algemeen veel interesse in westernrijden en zadels. Adverteren is bij ons niet zo duur, voor meer info kan je me altijd PB-en of kijk even op www.tinkerland.nl