interesse zadel pas clinic?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 09:22

Klinkt zeer interessant. Heb je al ideeen wie de clinic gaat geven. Voor de geinteresseerden wil ik mijn OF wel meenemen Haha!



DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:13

Ik denk dat elke leek met een paar handwijzigingen wel kan zien wanneer een zadel helemaal niet past. Juist de kleine verschillen tussen net niet en goed is zo moeilijk Schijnheilig

En wat voor de een géén kwaliteiteit is kan voor de ander voldoende kwaliteit zijn. Allemaal afhankelijk van mate van gebruik (en portemonnee) Haha!

DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 12:36

gera schreef:
Hey, ja interessant! Ik zal alleen mijn eigen zadel niet meenemen want dat is een lachertje naast o.a. Sugarmiss haar OF Haha!


Het gaat er niet om te laten wiens zadel goed of slecht is. Het is om duidelijk te maken waaraan je kwaliteit kunt herkennen. Een merkloos zadel hoeft heus geen slechte kwaliteit te zijn. Verder moet je ook een supersterk ranch/werk zadel (wat makkelijk 50+ jaar mee kan) gaan vergelijken met een zadel waar af en toe eens een buitenrit op gemaakt wordt. Het belangrijkste is dat het veilig in elkaar zit en dat het goed op een paard ligt.
Kwaliteit heeft een prijs, maar niet iedereen heeft die kwaliteit ook nodig in het rijden wat hij doet.
Dus alle vergelijkingsmateriaal is welkom zou ik zeggen. Haha!

DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 15:35

Ik opteer voor Colinda Lachen. Lekker centraal, ruimte zat voor een tafel Clown
Paarden bij de hand om als paspop te fungeren, alle modellen zijn voorradig Haha!
En als mensen wat zadels meenemen hebbe nwe alles kompleet Haha!

DubbelFun

Berichten: 88478
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-03 11:40

Colinda schreef:
Sablou: dankjewel voor je aanbod, maar idd... welles/nietes spelletjes moeten we natuurlijk niet hebben...

Jammer dat je het bij één persoon wilt houden. Ik denk dat beide personen volwassen genoeg zijn om elkaars mening te respekteren en van 2 kun je meer leren dan van één Haha!
Met Louis erbij kun je ook een zadel 'uitgekleed' zien en/of in diverse stadia van opbouw. Evelien heeft alleen maar 'kant en klare' produkten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Karintich en 7 bezoekers