werkvakantie?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

werkvakantie?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-03 21:34

jaja vorig jaar heel veel steun gehad aan colin,mirjam,renske en tanja en heel veel belangstellende gehad om in de vakantie 1 of meerdere weken bij ons te werken tegen kost en in woning ( paard mocht mee!).
En aan gezien we vandaag mooi weer hadden dacht ik bij mij zelf dit jaar ga ik het iets vroeger plannen allemaal.... bij deze dus.
Zijn er weer mensen die hier belangstelling voor hebben??
Diegene die vorig jaar van de partij waren hebben eerste voorrang maar wellicht kunnen we meer mensen hebben dit komende jaar!
Aangezien het vorig jaar bevallen is om meerdere mensen te gelijk te hebben ( veel gezelliger) willen we dat dit jaar weer doen en je kan dus voorkeur aan geven met wie je wil of als je met z'n 2en wil komen.
verder is er vorig jaar gebleken dat er behoefte was aan een 30 plus kamp maar daar zal ik in een andere topic over polsen.
vragen zijn welkom over de werkvakantie en aanbiedingen natuurlijk ook!
groeten sil en diana

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:29

Ik wil wel een weekje komen helpen, lijkt me wel tof
Als je nog plaats hebt natuurlijk Knipoog

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:31

Waar zit je ergens, wat is de accomodatie, wat zijn de werkzaamheden.....vertel eens ietsie meer???

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:14

Ik wil weer komen sil en diaan! Maar dan wil ik wel Bud meenemen, en moeten we nog even kijken hoe we dat gaan doen Haha! Dennis wilde me toch wel op komen halen met trailer? *LOL* Ik vond het vorig jaar helemaal super, wil dit jaar weer!

Hoe is het met dat gruwelijk lelijke hondje van Diana? Haha! Ik zal jullie binnenkort weer eens bellen...heb ook nog wat vraagjes over de trail namelijk Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 01:11

Meer info graag!! Ik ben namelijk wel geïnteresseerd, maar weet niet waar jullie wonen en wat de werkzaamheden zijn?! Ben benieuwd!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 16:05

Het is in Nijega (Friesland), een dorpje vlakbij Drachten.
De werkzaamheden mag sil jullie zelf vertellen Haha!

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 16:32

ben ook wel geintereseerd dus please meer info!!! en misschien kan iemand mij en m'n paard meenemen als je in de buurt zit!!
groetjes Naiomi

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 16:54

[WN] vakantie baantje?!

Dat was het topic van vorig jaar Lachen Misschien dat je daar wat meer in kan vinden. Vorig jaar ging het voornamelijk over het verzorgen van de paarden (ook uitmesten dus Knipoog), en het berijden van paarden Lovers Daarnaast gewoon heeeeeeel veel lol Lachen

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 23:19

XoNo schreef:
Het is in Nijega (Friesland), een dorpje vlakbij Drachten.
De werkzaamheden mag sil jullie zelf vertellen Haha!


Ik neem aan dat Sil niet alle paddocks afgebroken heeft, dus dat valt je vast mee, Colin.....of had je er niet nog meer in planning, Sil??? Haha!

Ik weet niet of het hier te regelen valt met Bertus en de pony's, maar ik ben zeker van plan om nog eens langs te komen met Salty.
Ik bel je ook dit weekend nog, dus Colin.....niet te lang kleppen he? Tong uitsteken

Mirjam

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-03 23:57

hou je vast mirjam alle padoock zijn weer weg!!!! haha en er moeten weer nieuwe ergens anders komen!!!
maar de bak is af en de nieuwe paddock's zetten we slimmer neer.
wat betreft de werkzaamheden:
inderdaad mesten, poetsen, rijden, water geven, voeren , lachen, gieren, brullen en nog veel meer!
in ruil voor je werkzaam heden krijg je les en een gezellige tijd aangeboden
belangstellende moeten even een p.b sturen zodat er serieus contact kan ontstaan!!!
groeten sil en diana

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 00:02

Op zich lijkt het me wel heel erg leuk en interessant, maar jeetje, Friesland. Dan kan ik m'n vriend echt niet meer zien in die week....
Ik zal het overwegen..

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 00:09

sil schreef:
hou je vast mirjam alle padoock zijn weer weg!!!! haha en er moeten weer nieuwe ergens anders komen!!!
maar de bak is af en de nieuwe paddock's zetten we slimmer neer.
........groeten sil en diana


Kijk, ik had alle antwoorden verwacht, maar dit!!! Haha!
Geef Colin maar een seintje, die helpt graag met het bouwen, nietwaar?? Knipoog
*LOL* Ik wil ook wel een handje meehelpen, hoor....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 00:11

Gera, je vriend vergeet je toch het moment je aankomt Knipoog Het is echt supergezellig Haha! Ik denk dat je meer lacht, giert en brult, dan werkt Haha! Ik in ieder geval wel Schijnheilig
Ik bel jullie dit weekend sil en diaan!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 00:12

Ik lach altijd al veel en praat ook teveel, dus van slapen komt dan ook niks... Ik zie nog wel eventjes. Het aanbod is helemaal niet slecht!!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 00:17

Je maakt wel lange dagen (valt opzich ook reuze mee, je bent niet verplicht op te blijven natuurlijk Tong uitsteken), maar de tijd gaat zo snel (te snel eigenlijk) dat de dag al om is voor je pap kunt zeggen (niet te letterlijk nemen natuurlijk, je hebt er van die vuilnisbakken bij... Haha!). Maar de serieus geïnteresseerden moeten gewoon eens met sil en diaan bellen Lachen

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 00:18

Haha ik geef heel snel over, dus als de vuilnisbakken maar niet te vies zijn. Als mijn kat heeft overgegeven, hoef ik het maar een seconde te zien of ik ga ook.... Erg praktisch

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 00:56

Wat zeg JIJ nou weer? Ik heb het over vuilnisbakken in de zin van 'rare mensen' die het zeggen van pap iets te letterlijk nemen Tong uitsteken

Maar eeh, ik moet ook geen kots opruimen hoor...dan sta ik op het punt om ook te gaan Misselijk

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 16:15

Haha, I know Tong uitsteken
Als je teveel feest daar, komt er misschien toch wat Misselijk om de hoek kijken
Okay dit is echt ontzettend off-topic. Ik denk er nog steeds serieus over na om in de vakantie een weekje te komen... ik laat het weten wanneer ik er uit ben!!!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-03 18:58

Ik ben van plan 'wel iets' langer te gaan dan 2 weken Haha! Een stuk langer eigenlijk Tong uitsteken Dus misschien ben ik er ook wel als jij een weekje langskomt Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 01:54

Het is geregeld Lachen
Heb ff gebabbeld met sil en diaan, en ik ga voor minimaal 6 weken bij hun logeren Lachen Ik ben er vanaf juni Misschien zie ik anderen daar dan ook wel Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:28

Zo zeg, jij weet je zomervakantie erg goed en praktisch te vullen!!!! Het is jammer dat ik nog niet weet wanneer ik op vakantie wil gaan, anders kon ik misschien wat concreter zijn wanneer ik eventueel wel zou willen helpen..

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-03 15:42

Ja, heb ik goed geregeld hè? Lachen
Ik zou anders toch niet op vakantie gaan, en anders moet ik bij de kwantum werken Haha! Nu blijf ik lekker de vakantie bij sil, diaan, wiebe en dennis Lachen Heerlijk Vingers aflikken

naiomi
Berichten: 310
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:53

ik wil ook heel graag !! ga dit jaar ook niet op vakantie en dit is een zeer goeie optie om meer ervaring te krijgen aangezien ik hier in verder wil gaan als ik genoeg geld heb ga ik naar U.S.A en op een ranch werken en van alles leren!!
En natuurlijk leuk om bokkers te meeten daar en lekker fun maken!! Sil laat je me wat weten?? heb je ook nog ge'pbt!!
groetjes Naiomi!

sil
Berichten: 690
Geregistreerd: 24-09-01
Woonplaats: St Martin D'Audouville

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-03 23:24

hoi allemaal,
we hebben al een hoop mensen die willen komen om te helpen, hartstikke leuk!!!
nou ga ik deze week inventariseren wie er wil met of zonder eigen paard en in welke periode.
Graag wil ik dat iedereen die mij ge-p.bt heeft oproepen om telefonisch contact met ons opnemen!
dat praat wel zo makkelijk en ik heb geen tijd om op elk p.b persoonlijk te reageren... dus als je intresse hebt bel dan met ons en laat weten wanneer je kan, met of zonder eigen paard en voor hoelang.
dan kan ik aan het eind van de week een planning maken zodat iedereen vroegtijdig weet waar je aan toe bent!
groeten van silvia en diana
tel.0512-371995

pareltje

Berichten: 247
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: mijnsheerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 01:39

hoi sil ik bel je morgen ff.. heb ik colin beloofd! lijkt me super tof om te komen helpen.
groetjes esther Lachen Pling