30 plus pony kamp

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:29

OOoooohhhhhhhhhhh, mag ik meeeeeeeee? Ik word in de nazomer al 30, hihihiiiii. Wat ik wil......veel gezelligheid en dom gekeuvel met elkaar. Misschien lekker met paarden bezig zijn, rijden in ander terrein dan ut thuisfront en les van jou. Verder een bed in de hooiberg of in een paardvrije- stal gevuld met zacht stro. Eten?? Met z'n allen een potje prut koken (opwarmen *LOL* ) op camping- kook- toestelletjes....moet toch lukken?? Drank......iedereen zijn eigen favoriete alcohol meenemen in -tigvoud al naar gelang ze behoefte hebben zich vol te gooien, }> . Hoeveel paarden heb je in de aanbieding??

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....



FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:22

Jos"]
[quote="vera"][quote="Dees schreef:
Moet ik echt zo'n knobbelzadel kopen om mee te mogen?


Je weet niet wat je mist, ze zitten heeeerlijk! Knipoog
[/quote]

je zou bijna zeggen .... en genotsknobbelzadel Bloos Haha!
[/quote]

Jaja, Jos toch....... Bloos , oooohhhhhhhhh........en dan te bedenken dat er ook nog verschil in knoppen is......een ropingzadel heeft een heeeeele hoge knop, Schijnheilig .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 00:23

Whooeeehahahhahaaa, aaaaaaaaaaaah, voor Xono geen uitzondering???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 10:49

zomon schreef:
Sil,

Lekker barbecueen en countrymuziek voor een line dance.
Gezellig hoor.


Waaaaaaatttttt?? Dansen???!!!! Oh ohhhhhh....... Cool ........Kun je ons dat dan leren??? De muziek heb ik er wel voor, maar voor de rest ontbreken me de danspasjes, *LOL* .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 14:52

SM, als ik nou weet waar het ergens is, ik heb nog wel een plekkie over in de trailer........als ik geen paard meeneem (ivm dekkerij) heb ik zelfs 2 plekjes over in de trailer, Lachen

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 15:03

Pieterrrrrpad toch?? Jeetje, da's wel een eindje knarren hoor, maar goed, voor zware momenten hebben we dan nog het genotsknop(je??) op onze zadels zitten, hihihihiii

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 17:47

Jackeroo Stables in Nijega vlakbij Drachten...........da's allemaal te vinden, maar nu de meest spannende vraag, wanneer????? SILLLLLL, hellupppppp oooonnnnsssss!!!!! Ik kan niet langer wachten eg nie!!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 18:08

ja, maar hier neerzetten is toch veel makkelijker?? Dan weet iedereen het gewoon, anders moeten we allemaal gaan bellen, da's ook weer zo wat Lachen

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 10:51

Sugarmiss schreef:
Ik ben net terug van een avondje cultuur, eten en vooral drank Cool dus ik vind alles goed... Slapen

Hahhahaa, ikke kom ook terug van een avondje cultureel vermaak, "De Vliegende Panters" en jij???

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-03 14:24

vera schreef:
Das toevallig Verward Bloos
Je kunt nu ook 20+30+40+50+ ponykamp bij de Sandy Road Ranch doen! Zie Marktplaats.nl en dan bij de Paarden te koop. Cool


Tja...............ik wens ze succes.......Wat Sil organiseerd is volgens mij namelijk een heuse "Bokt 30+ ponykamp" aan het worden....we hebben allemaal 'iets' met elkaar vandaar het succes, denk ik, Schijnheilig .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 22:08

En een live voorstelling??? Als de jonkies op bed liggen, Schijnheilig ....... Clown

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-03 23:37

Onder de 28.........de rest is op een leeftijd dat ze dit soort vertoon ook op Canal + na 00.00 uur kunnen bewonderen, als de parents- control eraf is, Lachen

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:26

KingMarco schreef:
Ik zou ook graag mee willen. Alleen zit ik met het probleem dat ik geen vervoer heb en mijn paard een hengst is(wel een hele lieve). Als iemand daar een oplossing voor heeft zou ik graag van de partij zijn. Lijkt me erg gezellig allemaal.


Een castratie- clinic kan er ook nog wel live bij, }> . Zullen we dat overdag doen, waar de kleintjes bijzijn?? Kunnen ze direct zien wat we (wij, dames) het liefst doen met ondeugende mannen Extreme duivel !!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:30

KingMarco schreef:
Nou dat is net het probleem, ben absoluut niet van plan om te laten castereren. HIj is juist niet ondeugend, maar eerder te braaf.


Aaaaaaahhh, toe nou.........lijkt me zoooo interessant om eens te zien, hihihiii, Party!! . ( eehhh, ik pest je maar hoor....)

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 10:59

Irma...........ik zat je te stangen......je blijft wel serieus reageren, grappig, Lachen Mij krijgen ze niet klein hoor, met een stel castraties, heb jaren lang, als dierenarts- assistente mogen genieten van vele castraties en zelf castraties uitgevoerd, heeeeeeeeerlijk Extreme duivel .
Mijn manneke mag ook zijn ballen behouden, dus zal niet snel de castratie van mijn hengst meemaken *LOL* .

Een vervoersprobleem, aiiiii, kan hij rustig bij andere paarden op een trailer?

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 11:28

Nee, hoor, ik snap je wel. Maar hier bij deze western- afdeling zijn er erg veel Bokkers met eigen hengsten, dus we kijken er wat makkelijker tegenaan. Ik weet niet hoe Sil het vindt en of het mogelijk is natuurlijk, maar is het met stalling e.d. te regelen, zal vast niemand het een probleem vinden hoor, Lachen

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-03 11:36

mijn kindje........ Huilen Moeten we wel in het zelfde weekend kunnen natuurlijk..... }> . Een weekendje hier logeren met hem kan ook hoor.....vanaf april heb ik thuis de paddock en de stal helemaal leeg!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers