Hoe was het in Joure

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-01 23:10

Wij waren zondag op weg naar Joure (als toeschouwer, Landrover is nog steeds kaduuk dus paard kon niet mee Huilen ). Maar we zijn onderweg in Vaassen blijven steken bij een heel leuke samengestelde menwedstrijd.

Ik ben wel benieuwd hoe het was in Joure: accomodatie, aantal deelnemers, niveau, wie was er jury etc. Kan iemand er iets over vertellen ? Was het trouwens een WRAN wedstrijd, want ik zag er geen info over op de WRAN site Verward

Jos, hoe is het jou daar vergaan ?

groetjes
Marianne

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marianne op 2001-07-02 23:11 ]</font>

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 07:42

Jury was Chris Knol.
De plaatsing van de pleasure beginners kon ik niet helemaal volgen.
Verkeerde galop en dan toch een prijs Verward
Het was een WRAN wedstrijd.
Nivo kan ik niet over oordelen. Meedoen is al moeilijk genoeg..
3e prijs in de pleasure open. Van de 5 deelnemers.
Ik was tevreden , paardje lief, en ik ga zeker de volgende wedstrijd weer starten.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jos op 2001-07-03 07:43 ]</font>

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-01 09:39

Gefeliciteerd Jos. Paard lief is inderdaad het belangrijkste. In een vreemde omgeving is dat toch altijd weer afwachten. Heb je met je Welsh Cob meegedaan?

Tja, verkeerde galop in de pleasure. Je ziet vaker dat mensen daarmee toch in de prijzen vallen. Ik denk dat de pleasure ontzettend moeilijk te jureren is, teveel tegelijk om in de gaten te houden.

Lady
Berichten: 17
Geregistreerd: 17-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-01 22:39

Als je minder dan 5 passen in de verkeerde galop zit, dan krijg je min-punten maar ben je nog niet gediskwalificeerd. Meer dan 5 passen is wel gediskwalificeerd.

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 16:33

hai ik heb ook meegedaan in joure ik werd eerste in de pleasure beginners ik was niet degene die in de verkeerde galop zat hoor!!!!Mijn haflinger was heel lief. ik vond het wel een hele leuke wedstrijd en ja over het nivo is het erg moeilijk oordelen.