foto's gemaakt tijdens rijden.....slik.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 21:48

Ahum, Frans, mijn wederhelft, heeft vanavond foto's gemaakt van Sam en mij. Dat ik aan het rijden was dus. Toen ik thuis kwam en de foto's in de pc stopte en ze daarna bekeek schrok ik me de *biep*!! Ik weet van mezelf dat ik de neiging heb om teveel achterover te zitten, en daar let ik ook erg op. Maar op sommige foto's schrok ik echt van mezelf, nou waaide het nogal hard zodat m'n shirt aan de achterkant opbolde, dus dat kan vertekenen, maar dan nog... Boos!
Best confronterend die foto's dus, ik weet gelijk dat ik er NOG meer op moet letten.
Er zitten er een paar bij (de minst erge Haha! )die ik nog wel hier op bokt durf te zetten, dus die gaan zometeen het plaatjesforum op. Het stelt trouwens nog niet veel voor hoor, wij 2tjes, maar we zijn dan ook nog niet zo lang bezig en ik heb pas 2 lessen gehad. Kritiek is welkom, maar wel graag opbouwende Knipoog


Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 22:26

Mijn beugels kunnen ook nog wel een gaatje langer inderdaad.
Ik wil dit wel vaker gaan doen, jammergenoeg hebben we geen videocamera dus dan maar alleen foto's. Hoewel, jammer? ik ben bang dat ik, als ik mezelf eenmaal op video heb gezien nooit van z'n leven meer op m'n paard durf te stappen Haha!
Er staan trouwens inmiddels foto's op het plaatjesforum...

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 13:06

Nouja, fijn dat jullie vinden dat het wel meevalt. Ik weet in ieder geval waar ik aan kan gaan werken Haha!
Op Sammie ben ik beretrots, hij doet zo z'n best de laatste tijd, ik stap er iedere keer met een big smile vanaf Lovers

Sandra_H

Berichten: 2686
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 18:19

Achja, moet toch wat he, ik hoorde van de week van iemand die vond dat tinkers in de dressuur geen pan waren dus dat mag ik ook al niet Haha!
De slechtste foto's heb ik trouwens meteen gewist hoor, zowel uit m'n camera, m'n pc en m'n eigen geheugen Knipoog De rest bewaar ik zodat ik later kan zien (dat hoop ik tenminste) dat ik toch wel ergens een beetje vooruitgang heb geboekt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lagonda en 2 bezoekers