Favoriete Quarter- of Painthengst van dit moment..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Favoriete Quarter- of Painthengst van dit moment..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 08:49

Mocht je de loterij winnen, door welke (internationale) hengst zou je je merrie graag willen laten dekken???
M.a.w. wat zijn de Toppertjes van dit moment in de Paint en Quarter industrie??? Natuurlijk wil ik het per 'fokrichting' weten, want voor een reining- merrie zoek je waarschijnlijk geen Halter- crack, *LOL* *LOL* .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 10:41

Mac schreef:
Twee kandidaten: Gunner (maar mijn merrie is geen reining-typetje, dus misschien niet verstandig) . Gelijk op gaat Mr Norfleet (ja, die dekt nog!).

En jij zelf? Ik ben HEEEEl nieuwsgierig, want jij zit ook in de Paints Knipoog !


Ik heb een erg zwak hart voor The Genuine Kid. Dit is een echte Halter- hengst, ziet er fantastisch uit, maar of ie wel lopen kan, weet ik niet. Heb nakomelingen van hem gezien en ze zijn erg mooi!!! Mooie hoofden, lange nekken en een goed lijf.

Verder vind ik Justa Pleasure een mooie Paint, halter en pleasure typetje.

Gunner heeft van die maffe oortjes........ *LOL* *LOL* . En dat fokt ie nog door ook, }> .

Bij de Quarters ben ik erg leip van de net overleden Mr. Poco Straw. Tevens de vader van mijn Paint. Super mooi dier, fokt mooie veulens en veelzijdige aanleg; hunter, halter, pleasure.... Poco vond het allemaal prachtig. Hij bezat ook een uitermate vriendelijk karakter, was echt een familie- paard.

Als aankomende topper natuurlijk mijn bloedeigen gefokte hengst Made in Holland, *LOL* *LOL* .
Halter- mama gecombineerd met een allround- papa. Ben benieuwd wat dat gaat worden met hem........ *LOL* .

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 16:10


Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 16:10

Sorry SM..........Lachen ik was je al voor........

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 21:13

Jaaaaaaaaaa, blue.......mooie hengst!! Staat ie nou niet ergens in Dld?? Meende dat ie verkocht was naar Europa....

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-03 21:13

Ik vraag me toch wat af..........vinden jullie Gunner nou mooi?? Die ooortjessss....hihiiii.........staat zo ezelachtig. Maargoed, reining kan meneer maar al te goed!!!!

Trollen rollebollen als dollen in de drollen....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maaraatje en 10 bezoekers