Even zadel laten zien.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 14:28

Jaaa!!! Aan het accent op de fender zie ik wiens zadel dat is. Ik had gehoord dat het af was, maar nog niet gezien. Echt heel mooi!

Hij komt op dit paardje te liggen:
http://www.slidinghorse.nl/breeding/breeding.htm

De cremello is hard op weg erkent te worden door de AQHA. Het voorstel tot het schrappen van het artikel staat op de agenda, nu moet het nog door de vergadering (weet iemand wanneer die gehouden wordt?)

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...



BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 14:44

Sugarmiss schreef:
Ik dacht 7 maart, maar kan me vergissen.


Duim duim duim duim duim duim!!!

Ik ben gek op aparte kleurtjes, in katten èn in paarden! Haha!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-03 16:55

Natascha schreef:
aha, krijg ik hem toch nog te zien. Cl@udia had het er al over en hij past inderdaad mooi op Rebel. Ik hoop dat hij ook comfortabel zit. Je hebt in ieder geval goed je best gedaan.


Nee joh meissie! Haha! Deze is voor Cream Boy want voor Rebel heeft Clau een goed passend zadel en dat bleek voor Cream Boy een stuk moeilijker dan Clau dacht.

Doei doei

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 23 bezoekers