zenuwen en spanning(op de wedstrijd)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-03 23:51

Inderdaad, applaudiseren na de proef! In Eersel was een ruiter ontzettend goed, maar ze had geen aanhang. Wat gebeurde er dus: niemand klapte voor haar. Ongelofelijk. Dus ik dacht: Dan doe ik het wel, dan volgt de rest wel. Sta ik daar in mijn eentje. Ontzettend zwak. Het is toch wel het minste wat je voor iemand kunt doen: na de zenuwslopende wedstrijd even je handen een paar keer op elkaar doen? Kom op nou. Dan voel je je echt al een stuk beter, lijkt me. Vooral als je erg zenuwachtig was of er misschien iets fout ging. Het publiek moet toch laten merken dat ze het waardeert dat een ruiter aan een wedstrijd mee doet? Een applaus is niet alleen voor de mensen die een foutloze proef gereden hebben, een applaus is naar mijn mening een manier waarop het publiek laat merken dat ze achter de ruiter staat en hem/haar laat weten dat ze de proef en de poging waardeerde



flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-03 18:31

Freckles schreef:
Heb je dan ook die ruiter gezien die vond dat ze de beste was en het plubliek aanwijzingen gaf om voor haar te klappen.
Dat slaat toch ook weer nergens op wel dan


Die heb ik niet gezien. Dat vind ik dan ook weer raar. Ik ben echt iemand die gewoon voor iedereen applaudiseert. Ongeacht of die persoon geweldig heeft gereden of flut heeft gereden (ach, flut is ook weer zo'n beladen woord, laten we zeggen 'minder goed')
Ik zou juist NIET gaan klappen voor iemand die vindt dat ze dat zelf verdient. Dat vind ik dan weer een beetje typisch. Misschien was ze er zo onzeker over dat ze bevestiging wilde hebben van het publiek. Maar doe dat dan niet op die manier!! Frusty

Ik weet niet in welke klasse dat was? Ik heb namelijk alleen open reining gezien. Eigenlijk tot mijn spijt, maar ik moet toegeven dat het wel erg koud was en ik er ook niet echt veel langer had kunnen staan met mijn verkoudheid... (sorry, dit is een beetje off-topic)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-03 01:02

Haha, 'poep'. Geweldig wat een idee. Ik heb het ook wel eens gehad dat vlak voor de proef iets ongelofelijk grappigs gebeurde en ik de hele tijd nog in de lach schoot. Ik kan me dan alleen niet zo goed meer concentreren, dus ik zou het echt met een iets serieuzere kop moeten doen.. Maar misschien dat het in de western anders wordt. Ga ik giechelend spinnen en sliden haha Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 bezoekers