westernrijden aanvoelen.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 14:14

Is idd heel fijn om eens op een goed doorgereden paard te voelen wat die blatende persoon in het midden nou eigenlijk bedoelt. Moet zeggen dat toen ik de jog van de quarter van mijn instructrice gevoeld heb, het voor mij veel makkelijker was om het verder te gaan leren met m'n fjordenbeest.

He Jos, mogen wij ook een keertje op Charly??? *LOL* *LOL* *LOL* !

Groetjes, Sonja.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 14:22

Nope, morgen gaan we effe tussen het Leo verzorgen door naar een wedstrijd in Amsterdam.
Leonardo is eerder deze week helemaal in elkaar geramd in het weiland. Z'n rechter voorknie is prut. Grote wonden aan de binnenkant, Infectie onder de wonden, Zo dik dat je je niet kan voorstellen dat de huid ZO ver op kan rekken.... Huilen

Zijn dus meerdere malen per dag op stal om af te spuiten, wonden te verzorgen en te stappen met 'm (vindt 'ie niet echt leuk), dus een tochtje naar Beets zit er effe niet in....
Ik probeer wel of ik over twee weken als Willem er weer is, met Milena kan komen, maar dat ligt eraan of dat mag van jullie en of m'n veewagen dan terug is. Staat nu aan de garage, moet wat plaatwerk gelast worden en APK-gekeurd worden....

Ik PB je voor die tijd wel of het gaat lukken. Doe je Jouke en Banish een dikke knuf van ons en groetjes aan Moosie als ze er ook is?

Grtz!
Sonja

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers